י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

נתניהו מינה את השר דנון לשגריר ישראל באו"ם

נתניהו: "בימת האו"ם חשובה בעת הזאת, ואני משוכנע שדני ייאבק להציג את האמת בזירה הבין לאומית"

דנון ונתניהו. צילום: פלאש 90
דנון ונתניהו. צילום: פלאש 90


ראש הממשלה ושר החוץ בנימין נתניהו החליט למנות את דני דנון, שר המדע, הטכנולוגיה והחלל, לשגריר ישראל באו״ם. השר דנון עוסק למעלה משני עשורים בתחום ההסברה ופיתוח קשרים בינלאומיים. דנון מכהן כחבר כנסת משנת 2009 והשתתף במשלחות הסברה רבות בשנים האחרונות.

ב-9 השנים האחרונות מכהן דנון כיו"ר "הליכוד העולמי" ואחראי על פעילות ההסברה וקשרי החוץ של תנועת הליכוד בעולם. דנון כיהן כשליח הסוכנות היהודית בפלורידה ובמסגרת תפקידו עסק בין היתר בעידוד עלייה ופעילות הסברה באוניברסיטאות בארה"ב. דנון סיים בהצטיינות לימודי תואר ראשון ביחסים בינלאומיים באוניברסיטת פלורידה אינטרנשיונל (F.I.U.) בארה"ב והוא בעל תואר שני במדיניות ציבורית מהאוניברסיטה העברית בירושלים. דנון, בן 44, נשוי ואב ל 3 ילדים.

הח"כים החדשים שצפויים להיכנס לכנסת כעת, הם שרן השכל ואמיר אוחנה - שייכנס במסגרת חוק הנורבגי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר: ״השר דנון נענה לאתגר חשוב שהצבתי בפניו. בימת האו״ם חשובה בעת הזאת, ואני משוכנע שדני ייאבק בכל כוחו להציג את האמת בזירה הבינלאומית".

השר דני דנון: "אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון שנתן בי לייצג את ישראל באו"ם בתקופה מאתגרת. אעשה הכל כדי לקדם את עמדותיה הצודקות של מדינת ישראל".

ח"כ ציפי לבני כתבה הבוקר בטוויטר, על מינוי דנון: "נתניהו מפקיר את מדינת ישראל בקרב המדיני הקשה בזירה הבינלאומית, ומעדיף את האינטרס האישי שלו במרכז הליכוד על פני האינטרסים הבטחוניים של ישראל".

ח״כ צחי הנגבי, יו״ר ועדת החוץ והביטחון ויו״ר הקואליציה, הודיע על כוונתו להתמודד לתפקיד יו״ר מרכז הליכוד שיתפנה עם צאתו של השר דנון, יו״ר המרכז המכהן, לשליחות מדינית באו״ם. הנגבי כיהן שמונה שנים רצופות כיו״ר מרכז הליכוד בין השנים 1997-2005. כמו כן הביע ח״כ הנגבי את רצונו להתמנות ע״י ראש הממשלה נתניהו לשר בממשלתו, במכסת שרי הליכוד, לאחר פרישת השר דנון.

שרת התרבות והספורט ח״כ מירי רגב הודיעה כי בכוונתה להתמודד לתפקיד יו״ר מרכז הליכוד ובטוחה שביחד עם חברי המרכז ופעילי הליכוד תפעל לשמור על כך שתנועת הליכוד תשאר התנועה הגדולה ביותר, תנועה ששומרת על הקשר עם הפעילים וחברי המרכז.

"משימתנו לשמור על תנועת הליכוד כתנועה חברתית לאומית הדואגת להאינטרסים הבטחוניים וההתיישבותיים של מדינת ישראל, שבירתה ירושלים לנצח נצחים. אני מבקשת להודות לכל החברים, אשר משעות הבוקר המוקדמות התקשרו אלי, על מנת לבקש ממני להתמודד לתפקיד. אני מבקשת את הסיוע של כל החברים בהתמודדותי ובטוחה שביחד נחזק את תנועת הליכוד ואת מעמדם של חברי המרכז".
דנון מינוי שר אום שגריר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד