ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

מה עשה יהודי עם בקבוק תבערה ב'ביג'?

יהודי נלכד במרכז המסחרי 'ביג' בבית שמש, כשברשותו סכין ובקבוק תבערה • 'בחדרי חרדים' עם סיכום חדשות השבת

מה עשה יהודי עם בקבוק תבערה ב'ביג'?
הביג באשדוד, "חילול שבת המוני"


סמוך לשעה 21:20 נמסר למד"א מרחב כרמל על שני פצועים בשדרות בן גוריון בחיפה. צוותי מד"א פינו מהמקום לבית החולים רמב"ם שני נפגעים: כבן 20 במצב קשה מונשם ירי פלג גוף עליון וכבן 30 במצב בינוני. השניים לא משתפים פעולה. תחנת משטרת זבולון פתחה בחקירת הנסיבות.

לקראת השעה 03:00 התקבל דיווח במוקד 100 של משטרת המחוז הדרומי על גופת אשה המוטלת על כביש 4 באזור צומת ניצנים ככל הנראה כתוצאה מתאונת דרכים קשה. כעבור מספר דקות הגיעו למקום ניידות של משטרת אשקלון ובמקביל מד״א קבע את מותה של צעירה בת 20. השוטרים שהגיעו למקום האירוע סיפרו כי לא הבחינו ברכב פוגע או בנהג אשר היה מעורב באירוע. נפתחה חקירה ע״י בוחני תנועה של מרחב לכיש בכדי לברר את נסיבות האירוע. זמן קצר לאחר התאונה נעצר חשוד תושב אשקלון בשנות ה-30 לחייו ע״י שוטרי סיור של משטרת קרית מלאכי. בחקירתו הראשונית קשר עצמו לתאונת דרכים כלשהי וברכבו נמצאה מכת פח המעידה על פגיעה כלשהי. בשעות הקרובות ייחקר ע״י בוחני תנועה של מתנ״א. נסיבות האירוע ממשיכים להיבדק גם בשעה זו ע״י בוחני תנועה וחוקרים של משטרת מרחב לכיש.

סמוך לשעה 03:50 נמסר למד"א מרחב כרמל על שני נפגעים ברחוב חלוצי התעשיה במפרץ חיפה. צוותי ניידת טיפול נמרץ של מד"א שהוזעקו טיפלו בשני נפגעים בשנות ה-30 לחייהם ופינו אותם לבית החולים רמב"ם כשמצבו של אחד מהם בינוני עד קשה ושל השני קל עד בינוני. נסיבות האירוע נחקרות על ידי המשטרה.

בעקבות ויכוח בין בני משפחה בכפר מג׳אר, הותקף אחד המעורבים ונפצע באורח קשה. הקורבן בן 50 פונה על ידי צוות רפואי לבית החולים פוריה כשעליו סימני אלימות, לקבלת טיפול רפואי שם נאלצו הרופאים לקבוע את מותו. בנוסף מהזירה פונה גם בנו של הקורבן בן 24 עם סימני אלימות במצב קל. מחקירה ראשונית עולה כי המעורבים הם בני משפחה אחת, הרקע נבדק. שוטרי תחנת טבריה עצרו לחקירה 3 חשודים (50, 30, 22) בחשד למעורבת באירוע. בתום הערכת מצב שהתקיימה בזירה, הוחלט להעביר את החקירה ליחידה המרכזית במחוז הצפוני.

בעפולה עלתה באש משאית באתר בניה. כתוצאה מהאש, נגרם נזק למבנה המשמש כמשרד. שוטרי תחנת העמק וחוקרי הדליקות של כב״ה אספו ממצאים מהזירה ופתחו בחקירת הארוע.

לבית החולים העמק הגיע במהלך הלילה קטין לאחר שנחבל במהלך קטטה בפארק עירוני במגדל העמק. שוטרי תחנת מגדל העמק פתחו בחקירת הארוע ובירור הנסיבות.

גבר טבע וחולץ מקו המים באזור הרדוד של חוף לבנון. מנהל החוף והחובש הגיעו מיד למקום, החובש ביצע בצעיר פעולות החייאה במשך כעשרים דקות, במהלכם התבררו פרטים מחבריו ובני משפחתו כי הצעיר איבד את הכרתו , כנראה בשל צריכת יתר של אלכוהול. לאחר שהצליחו לייצב את מצבו, פונה הצעיר להמשך טיפול רפואי בבית החולים ע"י צוות מד"א. מנהל החוף גדי שטרית סיפר: ״אנו חוזרים ומבקשים מהרוחצים שלא לצרוך אלכוהול בעת רחצה בים, שהייה בחום וכן לא ביציאה מהחוף בנהיגה הביתה. צריכת אלכוהול בתנאי מזג אויר כזה עלולה לסכן חיים״.

אתמול התקבל דיווח למוקד אגף התנועה על נהג המזגזג בין הנתיבים בכביש 4 באזור המרכז, תוך שהוא מסכן חיי אדם. שוטרי זרוע מרכז של אגף התנועה ביצעו בדיקת שכרות לנהג ומצאו כי הוא נהג שיכור ברמה של 985 מק״ג. הנהג, תייר כבן 46, טען כי שתה "רק" שתי כוסות יין ושלוש כוסות וודקה.

שוטרי זרוע מרכז של אגף התנועה הבחינו בכביש 1 מחלף בן שמן, בקטין כבן 15 הנוסע על אופניו בשול ימין תוך שהוא מסכן את עצמו. השוטרים יצרו קשר עם הוריו והשיבו את הקטין עם אופניו לביתו במודיעין עילית.

חשד לגרימת מוות בבית אבות סיעודי בנהריה. בשעה חמש וחצי נתקבל דיווח מהצוות הסיעודי כי באחד החדרים נמצאה מוטלת על הרצפה גופתה של מאושפזת בת 88 תושבת אחת מכפרי הגליל כשעליה סימני חבלה ובמיטתה שוכבת מאושפזת אחרת בת 81 תושבת אזור המרכז (תושבת השטחים במקור) שזו הייתה מיטתה ממנה פונתה לפני מספר ימים. החשודה בת ה-81 הועברה לידי חוקרי התחנה שפתחו בחקירה. הגופה של בת 88 תשלח למכון לרפואה משפטית.

סמוך לשעה 01:00 אחר חצות נתקבל דיווח מנהג מונית ברחוב הפרדסים בשכונת בית אליעזר בחדרה כי הותקף ע"י ארבעה צעירים בני 20-30 לאחר שסרב לפנות צעיר אחר עם חבלה בראשו. הארבעה סרבו לבקשתו להזמין מד"א ומשטרה ולכן הותקף על ידם. ארבעת החשודים בתקיפה נעצרו והועברו לחקירה בתחנה, חוקרי תחנת משטרת חדרה יבקשו הערב להאריך את מעצרם בבימ"ש שלום חיפה.

במהלך הלילה התקבלה שיחה במוקד 100 של משטרת ירושלים אודות חשוד ובידו סכין במרכז ביג בבית שמש, השוטרים הגיעו למקום והבחינו בחשוד בגיר יהודי. שוטר ניגש לעבר החשוד וזה שלף סכין, השוטר שלף את נשקו לעבר החשוד והוא הוריד את הסכין ונעצר. בחיפוש על גופו של העצור נמצא בקבוק תבערה. החשוד הועבר לחקירה בתחנת בית שמש.

במהלך סריקות שביצעו לוחמי מג״ב עוטף ירושלים בסמוך למחסום מחנה הפליטים שועפט בירושלים, שמעו קול ניפוץ זכוכית בחניון הסמוך למעבר, הלוחמים התקרבו וזיהו 3 חשודים. למקום הגיעו ניידות מתחנת שפט ובסריקות שערכו בחניון הבחינו ב- 5 רכבים פרוצים, השייכים לתושבי המחנה הפליטים. החשודים בני מיעוטים בגירים תושבי מחנה הפליטים נעצרו והועברו לחקירה בתחנת שפט.

ברח' הנביאים בירושלים אירע פיצוץ מבלון גז, במהלך הלילה, בתוך חצר בית. כיבוי הגיעו למקום וסגרו את הברז נגרם נזק למבנה ובעלת הדירה פונתה במצב קל לביה״ח שערי צדק. נפתחה חקירה.

בראס אל עמוד בירושלים החליק תושב המקום כבן 26 ונפל לתוך פיר של מבנה, כתוצאה מהנפילה התמוטט חלק מהמבנה עליו, כב״ה חילצו את הבחור ומד״א קבעו את מותו. אין חשד לפלילים.

סיכום אירועי השבת בשיתוף אתר ׳בחדרי חרדים׳, מוקד זק״א ורשת ׳קבוצת העיתונאים רוטרניק׳.
שבת משטרה טביעה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד