י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

בני ברק: בת 3 ננעלה במתקן - וחולצה ללא פגע

הילדה ננעלה בתוך כלוב אלומיניום בחדר מדרגות בבני ברק, וחולצה בשלום על ידי מתנדב 'איחוד הצלה' שפרץ את המתקן

בני ברק: בת 3 ננעלה במתקן - וחולצה ללא פגע


ילדה כבת 3 ננעלה בתוך כלוב אלומיניום בחדר מדרגות בבני ברק, מתקן המשמש לשמירה על עגלות ילדים. היא חולצה על ידי מתנדב איחוד הצלה כשהיא תשושה אך במצב טוב.

המקרה אירע בשעות הבוקר (א) בעיר בני ברק, ילד כבן 5.5 פנה לאחד מדיירי הבניין ברחוב אמרי חיים, ואמר כי אחותו ננעלה במתקן העגלות. אלה צלצלו מיידית למוקד 'איחוד הצלה' שהגעיקו את צוותי הכיבוי, אך בעקבות החשש למצבה של הילדה, מתנדב פרץ את ה'כלוב' וחילץ אותה במצב טוב.

יהודה שטיינהרטר, מתנדב 'איחוד הצלה' שהגיע למקום, זיהה מתקן סגור וללא פתחי אוורור, ניסה לדובב את הילדה שתדבר או תשמיע קול, אך לא קיבל מענה. "אמרו לי שצוותי כיבוי בדרך, אך לאחר ששמעתי דיווח מהונן במקום שהילדה אינה מגיבה, לקחתי לום שהיה אצלי ברכב, נכנסתי לבניין ועם כמה מהלומות שברתי את המנעול והוציאתי את הילדה החוצה", מספר המתנדב אלעזר קליין ל'בחדרי חרדים'.

"הילדה הייתה חיוורת והזיעה, נתתי לה לשתות ושטפתי את פניה במים, אז הגיעו ההורים ששמעו מהומה מתחת לביתם". קלין, מתנדב 'איחוד הצלה', אומר שהמקרה היה ח"ו יכול להסתיים באסון, "או שיעשו פתח אוורור, או שלא יתנו גישה לילדים. המקרה הנוכחי היה יכול להסתיים באסון".

אפי פלדמן, ראש סניף בני ברק ב'איחוד הצלה' אומר: "אנו מזכירים לציבור לפקוח עיניים ולשמור על הילדים, בטח ובטח בימים אלו של גל חום קיצוני. ילדים, קשישים ועובדי חוץ נמצאים בסיכון בימים אלו ויש לשים לב לשלומם. אם נתקלתם במקרה התייבשות הזעיקו עזרה רפואית. השכיבו את הנפגע במנוחה מוחלטת ובמקום מוצל. במקרה של התייבשות קלה, כאשר הנפגע אינו מקיא, ניתן להשקות אותו במים או שתיה ממותקת בכמויות קטנות. בהתייבשות בינונית או קשה ובמידה והנפגע מקיא, אין לאפשר לנפגע לשתות".

המתקן, בגודל 2/3 מטרים, משמש את דיירי הבניין לשמירה על עגלות הילדים, ועל פתחו הותקן מנעול עם לשונית, כך שבכל סגירה של הדלת לא ניתן לפתוח אותה ללא מפתח. הילדה, שהייתה בפנים, לא הצליחה לפתוח את הדלת וכך גם אחיה מבחוץ. לכל דייר יש מפתח, אך עד שהשכנים הבינו על מה מדובר, הדלת נפרצה.



ילדה חילוץ מתקן עגלות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד