י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

אלעד: יותר מ-35 אלף ילדים בפארק אסם כיף

בסוף השבוע נחתמה פעילותו המוצלחת של פארק 'אסם כיף' באלעד, שאירח אלפי משפחות חרדיות מידי יום

אלעד: יותר מ-35 אלף ילדים בפארק אסם כיף


בסוף השבוע האחרון נחתמה פעילותו המוצלחת של פארק אסם כיף באלעד – האטרקציה המרכזית של הקיץ למשפחה החרדית. הפארק, שפעל בימים השבוע החל מיום שני, אירח בשעריו אלפי משפחות חרדיות שנהנו משלל מתקני שעשועים והופעות ייחודיות מידי ערב.

אלפי משפחות חרדיות מכל רחבי הארץ, צבאו על קופות הפארק שהכניסה אליו התאפשרה ללא תשלום, אלא תמורת 6 אריזות ממגוון מוצרי מותג אסם, הזמינות לכל נפש. בשלושת ימי הפעילות, פקדו את הפארק למעלה מ35 אלף ילדים ונאספו כ-150,000 אריזות של מוצרי אסם.

פעילותו של פארק אסם כיף באלעד בהפקת חברת בולדוזר, התאפשרה בזכות שיתוף פעולה מבורך בין חברת אסם בראשות מנכ"ל הקבוצה מר איציק צאיג ועיריית אלעד בראשות ישראל פרוש שחברו על מנת לספק למשפחות חרדיות מכל רחבי הארץ מענה הולם לבילוי חווייתי לכל המשפחה מבלי להוסיף על ההוצאות הרבות של תקופת בין הזמנים.

עשרות אלפי הילדים שגדשו את הפארק בשלושת ימי הפעילות, נהנו ממתקנים ברמה גבוהה החל ממגוון מתנפחים, קיר טיפוס, גלגל ענק, קרוסלות שונות ועד מתקן בלרינה ענק שהיווה את האטרקציה המרכזית של הפארק.

צוות העירייה למוד הניסיון בפארקים מעין אלה סיירו במקום יחד עם ראש העיר הרב ישראל פרוש ציינו כי מדובר בהצלחה מסחררת ובכמות משתתפים עצומה שלא שיערו שיגיעו לבלות בפארק.

לסיכום החוויה המוצלחת, אמר מנכ"ל קבוצת אסם איציק צאיג: "הוכחנו שוב שהמגזר החרדי מהווה מגזר חשוב בצריכת מוצרי אסם, ולכן אנו רואים חשיבות עליונה בהידוק הקשר עימו, נמשיך לחשוב על רעיונות יצירתיים לטובת הציבור החרדי. אסם, יחד עם ראש העיר אלעד הרב ישראל פרוש הוצאנו לפועל את הפארק תוך הבנת הצורך עבור המשפחות החרדיות שצמאות לפעילויות ואטרקציות ומוגבל באופן יחסי באתרי הבילוי שלו בימות החופשה."





































אסם פארק אלעד גלריה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד