כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

בריו בקליפ חדש: "לא נפסיק את השמחה"

הזמר בריו מפציץ בקליפ מושקע ומיוחד ללהיט "לא נפסיק את השמחה", בשיתוף פעולה עם 'הנחמנים' • צפו

בריו בקליפ חדש: "לא נפסיק את השמחה"


בשיא ימי הקיץ הלוהטים, (אחרי 3 אלבומים וקריירה של חצי עשור במוזיקה היהודית שבה הכריז על כוונתו בקרוב לקחת פסק זמן מוזיקלי, ולסיים עם המוזיקה החסידית) משחרר הזמר בריו, קליפ מיוחד לאחד מלהיטיו הקיצביים הגדולים שיצאו לאחרונה, "לא נפסיק את השמחה" על המילים המחזקות של מייסד החסידות הבעל שם טוב.

השיר שכאמור יצא לאחרונה בגירסה מוזיקאלית שמקפיצה את הלבבות עם גירסה ווקאלית מיוחדת, הושמע רבות בפלייליסטים השונים של תחנות הרדיו היהודיות בישראל ומעבר לים, (ניתן לדרג בימים אלו גם במצעד הפופולארי של המוזיקה היהודית "הטבלה" עם קוביס סלע) נבחר להמנון של אחד מהקמפים הגדולים בNY, ובימים אלו יצא בגירסה מיוחדת ע״י אחד מהזמרים הצעירים המוכשרים והמוכרים ברחבי אמריקה, שקנה את הזכויות להוציא ביצוע מיוחד משלו ללהיט.

לקליפ אשר יצא בשיתוף פעולה עם "הנחמנים" ששיתפו פעולה עם גדולי הזמר: אייל גולן (מי שמאמין), ליפא שמעלצר (חיים טובים), ליאור נרקיס (רבי נחמן), ועוד' הצטרפו צמד הדיג׳אים והיוצרים המובילים ניר & משה שבימים אלה עובדים על הוצאת דיסק רמיקסים נוצץ בשיתוף שדרן הרדיו יורם יצחק ואזאנא. בגרסת השיר הנוכחית הוסיפו dj's ניר & משה תוספת מוסיקלית משלהם בסגנון דאב סטפס חדשני וסוחף, כאשר בקליפ עצמו אפשר לראות את צמד הדיג׳אים בפעולה על העמדה.

בנוסף לקליפ מצורפת גם גירסת רמיקס רשמית שנוצרה ע״י DJ ניסו שנחשב לאחד מהיוצרים הגדולים בישראל - עם מליוני צפיות לרמיקסים המיוחדים שלו ביוטיוב. (Happy DJ's).

אחרי שהתרגשתם מהלהיט המרגש של בריו "נפלה עטרת ראשנו", הגיע הזמן לשמוח משיר עם הרבה קצב ושמחה. כנסו לאווירה של השמחה, ומובטח לכם שתיהנו מכל רגע של השיר...

צילום: לירן שמש
עריכה: מורין מור

בריו שיר שמחה נחמנים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד