כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

אורית אישית מציגה: 4 אמהות של חופש

קבלו את אורית שוהם ראבד בפינתה החדשה "אורית אישית" • בכל נושא יש לה תובנות ומה לומר, בכנות, בצחוק ובאהבה • הטור הראשון, איך לא - בריח החופש הגדול

אורית אישית מציגה: 4 אמהות של חופש


כן, לא תאמינו החופש הגדול עומד לקראת סיום, וזה הזמן להיפרד:
שלום לערימת הכלים בגובה ובצורת מגדל פיזה, שלום לקולות הבוקעים מהמחשב, שלום למריבות של הילדים, וניפרד גם בעצב רב (ממש...) מהבובות ומהמכוניות הזרוקות ברחבי הבית.

אז מי הגאון שהמציא את החופש הגדול? יש מצב שאיזה ילד (שהוא היום מבוגר שלא רוצה להיזכר בעברו ולא יוצא מהבית מחשש להתנכלויות) ישב פעם בהנהלת משרד החינוך והחליט דבר שכזה?!
לא, הא? אז מה כן? למי טוב החופש הזה בכלל? ולמה יש מלא כוסות חד פעמי על השיש?! יש פח בבית הזההה!

אוי, למה אני לא מהאימהות שנהנות מהחופש, עולות איתם לרכבת הרים בלונה פארק, נותנת להם לעשות בריכות במרפסת ומחייכת בהנאה, מכינה ביחד איתם ארוחת ערב, רגע, אבל בעצם אני די נחמדה - אתמול הם טיגנו פנקייקים (אני ניקיתי) יומיים היתה כאן האחיינית, ושבוע שעבר שברתי את הרגליים בפראג.

אלו ועוד מביאים אותי לתובנה שיש ארבעה סוגי אימהות של חופש, ואיזה סוג אמא אני? מעדיפה לחשוב שקצת מכולם:

האמא הקולית - זו שתטפס על כל המתקנים בפארק, תשב על הדשא ותשיר (יותר נכון תזייף) בליווי גיטרה, ואיך לא - תכין עם הילדים בצוותא עוגיות חמאת בוטנים.

האמא האדישה - תמצאי אותה בתוך ערימת משחקים מבולגנת, מחייכת באדישות, יום יום ילדיה יעשו "אוהלים" מכל השמיכות שבבית, ו"בריכה" (ז"א הגיגיות של כל השכנים) במרפסת, ואחד המשפטים הקבועים שלה הוא: "מה אני אעשה, הילדים רצו"...

האמא הסטייליסטית - היא תצא עם הילדים רק אם זה לקניון או לקניון, ואפשרות אחרונה: לקניון. היא תלביש את הילדים גם לפארק כשבחוץ 40 מעלות - כאילו יצאו מקטלוג, ותנציח כל יציאה לפייסוש, לאניסטוש ול 20 קבוצות וואטסאפ שהיא משתתפת בהם.

האמא העובדת - ילדיה מסודרים עד 13:00 בקייטנות, ב- 13:05 הדודה שגרה בשכונה לוקחת אותם לביתה עד 14:00, ב- 14:05 עד 15:00 יהיו לבד בבית (לא לבלגן, יש אוכל במקרר, תחממו ותאכלו) השכנה תכנס מידי פעם לבדוק שהכל כשורה. ב- 15:00 היא תגיע ותיקח אותם לגינה שמול הבית, כולל המחשב נייד שמגיע על תקן "אני חיבת להשלים עבודה", ובכל יום שישי תצא איתם לאטרקציה אחרת.

אז איזה אמא את? את האמת פחות משנה, כי השגרה מתקרבת ובאה, והחיוך הולך וגדל...

נסו ליהנות כמה שאפשר מרגעי החופש האחרונים!

בתמיכה, אורית ראבד-שוהם




אורית שוהם-ראבד. צילום: יעל שמר
חופש גדול חרדיות שגרה פעילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד