כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

הניסיון של אמא - "כך קיבלתי ילד רגוע"

נועה בסך הכל רצתה שבנה, אריאל, יהיה רגוע ולא יסבול מקשיי עיכול ואם אפשר שיהפוך לחייכן • עכשיו היא משתפת בסיפוק, "גיליתי שאפשר גם בלי קוליק"

הניסיון של אמא - "כך קיבלתי ילד רגוע"


סימילאק למהדרין, תחליף החלב למהדרין המתקדם בעולם, הפך לבחירה הראשונה של אמהות בכל הקשור לעיכול קל ושקט והתפתחות טובה יותר. היחיד עם הרכב השמנים ללא שמן דקל, אשר הוכח מדעית כתורם לתהליך עיכול סדיר וקל בדומה לזה של תינוק יונק.

אמהות שניסו את הפורמולה מדווחות על השפעתה החיובית על העיכול וההתפתחות של התינוק. במקביל, מחקר קליני שבדק כ-7,000 תינוקות ב-17 מדינות הראה כי לתינוקות שניזונו מסימילאק היו יציאות רכות יותר בהשוואה לתינוקות שניזונו מתחליפי חלב אחרים.

השילוב בין ההוכחות המדעיות לבין ההתנסות החיובית של האמהות, מעניקה לסימילאק למהדרין חיזוק נוסף, והופכת אותו לתחליף חלב מתקדם העומד בסטנדרט הגבוה שהציב לעצמו.

נועה, אמא של אריאל תינוק חייכן ורגוע בן שנה ושלושה חודשים, מספרת על הקשיים שקדמו להתנסות עם סימילאק:"מניסיון עם ילדי הקודמים, הייתי בטוחה שכאבי בטן ועצירות אצל תינוקות רכים זו תופעה שאי אפשר לדלג עליה..."

כמו אריאל, תינוקות רבים סובלים מקשיי עיכול המלווים בתופעות לוואי כגון גזים עצירות פליטות, וכמובן הקוליק- כאבי בטן עוויתיים המופיעים בחודשים הראשונים לחייו של התינוק בעיקר בשעות הערב, ומלווים בבכי ובחוסר שקט.

הבכי הבלתי פוסק של התינוק הסובל משפיע על ההתנהלות בבית כפי שמעידה נועה אמו של אריאל: "כמובן, תינוק בוכה ולא רגוע מוחזק הרבה על הידיים, לא ניתן לעשות את המטלות הרגילות וזה גם משבש את סדר היום הרגיל".

אצל נועה, כמו אצל אמהות רבות אחרות, המעבר לסימילאק חולל שינוי משמעותי, והביא הקלה ניכרת בקשיי העיכול.
"מאז שחברה המליצה לי בחום על סימילאק למהדרין", היא משתפת בסיפוק, "גיליתי שאפשר גם בלי קוליק".

בנוסף לעיכול הקל, הרכב השמנים הייחודי ללא שמן דקל הקיים בסימילאק למהדרין הוכח מחקרית כתומך בספיגת סידן טובה יותר במחקרים עולה שלתינוקות שהוזנו בסימילאק, היתה צפיפות מסת עצם גבוהה יותר באופן משמעותי וספיגת סידן גבוהה יותר בכ- 53% בהשוואה לתינוקות שניזונו מתרכובת מזון לתינוקות עם שמן דקל.

"אריאל מתפתח למופת ב"ה ובלי להתפתל ולסבול מכאבי בטן, הלילות שקטים ורגועים ואני שמחה להיווכח שבחרתי נכון". מסכמת נועה את השאיפה המשותפת לכל אמא באשר היא - לבחור נכון עבור התינוק שלה, שאיפה אותה מגשימות כבר אלפי אמהות בעזרת סימילאק למהדרין, תחליף החלב למהדרין המתקדם בעולם מבית אבוט.

בכל שאלה בנושא תזונת תינוקך ולקבלת דוגמיות ניתן לפנות למוקד "צוות המומחים" של סימילאק, הכולל דיאטניות קליניות בטלפון 1800-65-65-01.


סימילאק תחליף חלב תינוקות הנקה רוגע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד