כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

סכין בגב האומה • אייכלר: "הכנה למלחמת אזרחים"

"ההסתה האנטי חרדית, ששותפים לה הרפורמים בקרב חובשי הכיפות, היא סכנה קיומית. מי שאינו מודע לכך, חי בגן עדן של שוטים"

אייכלר. צילום: פלאש 90
אייכלר. צילום: פלאש 90


בעקבות פרסום 'בחדרי חרדים' אודות הזעם הרב במגזר החרדי על התבטאויות גסות ופוגעניות כלפי הציבור החרדי והיהדות בכלל בתוכנית 'גב האומה' בערוץ 10, מגיב ח"כ ישראל אייכלר ל'בחדרי חרדים', ומסביר מדוע התקשורת החילונית עסוקה בייצור הסתה.

לדברי אייכלר, מדובר כחלק מהכנת דעת קהל למלחמה פיסית נגד החרדים והמתנחלים. הוא פונה לחרדים להגיב בכל דרך חוקית ובתקיפות שתרתיע את כל המסיתים ועוזריהם, כי בנפשנו הדבר.

לדעתו, המיעוט האנטי דתי השליט בתקשורת ובמשפט ובאמצעותם במשטרה ובצבא, מרגיש כי העם מתחזק באמונה והדתיים מתרבים בכל ערי הארץ ומושבותיה. הם כבר מכינים עצמם לירידה המונית מחד. מאידך למלחמת אזרחים עקובה מדם, כדי לשמור על המשטר החילוני.

כדי לבלום את ההתחזקות בדת ולהצדיק פשעי מלחמה נגד החרדים, בשם ״הגנה עצמית״ כביכול, התקשורת מציגה את החרדים והמתנחלים כרוצחים. לשם כך היא מגייסת את כל רגשות הזעם, הבוז והנקמה, ליצור תחושה אצל החילונים שהחרדים והמתנחלים הם רוצחים כמו דאעש וחמאס.

זאת מטרת ה'סאטירה' והפובליציסטיקה וסרטוני ההסתה, לשכנע את ההמון שחרדי הוא אדם מגעיל וטפיל, שהורג חילונים ברחובות וצועק שבת היום. זאת גם האסטרטגיה להציג את הרבנים בעלי הזקנים כיצורים מגעילים צמאי כסף ודמים תרתי משמע ואת ילדי החרדים המתרבים כנטל וסכנה.

ברגע שירגישו באמת כי ״גוזלים מהם את המדינה״, הם לא יהססו לעשות כל מה שהעלאווים של אסאד עושים בסוריה, שבטי קאדאפי בלוב והשיעים והסונים בעירק.

אייכלר מסכם ומסביר כי "לכן ההסתה האנטי חרדית, ששותפים לה הרפורמים בקרב חובשי הכיפות, היא סכנה קיומית. מי שאינו מודע לכך, חי בגן עדן של שוטים. יש כאן מלחמת תרבות, שעלולה לגלוש בכל רגע למלחמת אזרחים פיזית, שסופה חיסול הישוב היהודי בארץ ישראל. הפלשתינים מחכים למלחמה בין יהודים. כשהחרדים לא יוכלו לחיות כאן והחילונים לא יוכלו לשלוט בהם, תהפוך ארץ ישראל למדינת פלשתין השלימה".
הסתה אייכלר סאטירה גב האומה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד