י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

טרגדיה בקרית גת: הפעוט שמחה בונים כרמל ז"ל

הפעוט שמחה בונים כרמל ז"ל, שנחבל בראשו בליל שישי האחרון, נפטר לאחר ארבעה ימי מאבק על חייו

טרגדיה בקרית גת: הפעוט שמחה בונים כרמל ז"ל
נרות נשמה צילום: באדיבות המצלם


לאחר ארבעה ימים, נפטר היום (ג) מפצעיו הילד שמחה בונים כרמל ז"ל מקרית גת.

בבוקר יום שישי, מעט לפני השעה 8:30, בני משפחה מרחוב חדקל בקרית גת התקשרו למוקד רפואי ודיווחו על פעוט בן שנתיים וחצי שאיבד את ההכרה. כונני איחוד הצלה וצוותי מגן דוד אדום שהגיעו החלו בביצוע פעולות החייאה והמשיכו את נסיונות הצלת חייו גם בניידת טיפול נמרץ עד להגעתם לבית החולים ברזילי, אז חזר לו הדופק.

הפעוט החרדי, על פי דברי הוריו, נחבל בחמישי בלילה בראשו. בבית החולים בוצעה בו החייאה, ובדיקות העידו על חבלה קשה בראשו. התינוק הורדם והונשם, והועבר לבית החולים איכילוב לשם המשך טיפול נוירוכירורגי, אולם שם נפטר מפצעיו בצהרי היום.

הילד שמחה בונים ז"ל, שנקרא על שם האדמו"ר בעל ה'לב שמחה' מגור זצ"ל, הוא בנו של הרב ישראל כרמל, מחשובי האברכים בקהילת גור בקרית גת וחתנו של הרב שמעון יוסף רוזנברג מקרית הרצוג בבני ברק.

אחד מקרובי משפחתו של הילד מספר ל'בחדרי חרדים' בבכי: "הכינו לילד את כל הדברים למעמד החלאק'ה בתחילת החורף. הציצית והכיפה, הכל היה מוכן, הוא כבר חיכה לזה כל הזמן".

מדוברות איחוד הצלה נמסר לאחר המקרה: "בהגעת המתנדבים לזירה הם נתקלו בילד ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שלדברי בני המשפחה הילד נחבל אמש בראשו ואינו חש בטוב במהלך הלילה, המתנדבים ביצעו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות עד להגעת האמבולנס שפינה אותו במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות החייאה".

פאראמדיק מד"א אפרים ינקו שהגיע אף הוא למקום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו ילד כבן שנתיים וחצי מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, יחד עם כונני מד"א שהגיעו למקום הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות וכאשר חזר הדופק פינינו אותו במצב קשה כשהוא מונשם לבי"ח"

כאמור, בשעות הצהרים הפעוט נפטר בבית החולים איכילוב בתל אביב, לאחר שסבל מחבלה בראשו.

ההורים, זומנו למתן עדות במשטרה בעקבות חוות הדעת הרפואית וכן בעקבות סיפור המקרה, ובשלב זה נערכת בדיקה.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.
פעוט כרמל ראש פגיעה פטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד