י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

לשבת עם האויב: הרצוג נפגש עם אבו מאזן

לדברי יו"ר האופוזיציה: "אני משוכנע שאם יהיה רצון ניתן להגיע להסכם שישמור על ביטחון ישראל בתקופה של שנתיים"

לשבת עם האויב: הרצוג נפגש עם אבו מאזן


יו"ר האופוזיציה, ח"כ בוז'י הרצוג, נפגש היום (ג) עם יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן. לאחר פגישתו עם אבו מאזן, אמר הרצוג: "במלחמה בטרור אין פשרות. הטרור של הימים האחרונים עלול להביא לאינתיפאדה שלישית ויש למנוע אותה בכל הכלים. אני משוכנע שאם יהיה רצון ניתן להגיע להסכם שישמור על הביטחון תוך תקופה של שנתיים"

לדברי הרצוג, "סיימתי כעת פגישה בארבע עיניים של למעלה משעה עם נשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס. הגעתי אליו לאור ההתפתחויות ואירועי הטרור המחייבים מאבק נחוש בטרור בכל הכלים. עלינו למנוע אינתיפאדה שלישית. משמעות הדבר היא מלחמה חסרת פשרות בטרור ובנושא הזה אני קיצוני אף יותר מנתניהו. ומצד שני מתן תקווה לעמים על ידי התנעה של מהלכים אמיצים שיחזירו אותנו למשא ומתן. באופן שמחייב את המנהיגים וגם את העמים לדיאלוג מחודש ואמיץ. לא לחשוש. לא לפחד. להעז ולהבטיח עתיד טוב יותר לעמים שלנו".

הרצוג הוסיף: "אני משוכנע שאם יהיה רצון ניתן להגיע להסכם שישמור על ביטחון ישראל בתקופה של שנתיים זאת על בסיס הזדמנות אזורית נדירה שנוצרה בחודשים האחרונים אותה אסור להחמיץ ומאפשרת גיבוי ממדינות שכנות לנו ולפסלטינים למהלך מדיני ישיר בינינו לבינם. הבהרתי לאבו מאזן כי אמשיך לנסות ולשכנע את הציבור בישראל שהולך ומאבד את אמונו, בנחיצות התהליך ובצורך לקדמו במהירות".
הרצוג אבו מאזן רשפ ישראל טרור

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד