י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

"אחות לא מאבדים": ניחום מרטיט אצל הרוגת אריזונה

האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג עלה לבית משפחת הרוגת התאונה באריזונה רייזל מורגנשטרן ע"ה, וניחם את בני המשפחה

האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג בניחום אבלים. צילום: 'א בליק'
האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג בניחום אבלים. צילום: 'א בליק'


"בת ואחות לא מאבדים, בשמים היא זוכרת אתכם ופועלת למען המשפחה", כך אמר האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג בניחום אבלים בבית משפחת מורגנשטרן.

הכאב והאבל על פטירתה הטראגית של הנערה רייזל מורגשנטרן ע"ה שנהרגה יחד עם חברתה הינדי שפירא ע"ה בתאונת הדרכים הקשה שהייתה בשבוע שעבר בדרך לאריזונה, הביאה מאות מנחמים לבתי המשפחות שישבו שבעה בכאב ובצער רב.

האדמו"ר מצאנז קלויזנבורג שהגיע לבית משפחת מורגנשטרן הנמנים על החסידות, ישב בבית המשפחה במשך קרוב לשעה, ניחם את האב רבי משה ואת בניו ונשא משא חיזוק במשך כעשרים דקות.

במהלך דבריו אמר האדמו"ר "בת ואחות לא מאבדים רח"ל, צריכים לדעת ולהאמין שבעולם העליון היא זוכרת מכם כל הזמן והיא מתפללת להצלחה שלכם, וגם שיהיו לכם כוחות להכיל את השבר הנורא הזה".

בהמשך הדברים סיפר האדמו"ר סיפור מרטיט, ולפיו הרבנית סיפרה לו שהמנוחה ע"ה היתה אמורה לשאת דברים בפני התלמידות של מחנה בנות צאנז, ונושא השיחה שלה היה אמור להיות על "נשמה יהודית שכוחה גדולה מאד והיא יכולה לפעול הרבה בשמים'".

עוד הוסיף כי במהלך הניחום שמע שבחים גדולים עליה, על הצניעות שלה, על מסירותה למען חינוך בנות ישראל, על שמירת לשונה ועוד. "אלו זכויות גדולות שאדם לוקח עמו לעולם העליון", אמר האדמו"ר.
ניחום מורגנשטרן אריזונה צאנז קלויזנבורג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד