כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

צעיר חרדי נהרג כשרכב על אופניים בכביש 40

בן 18 מבני ברק, שרכב על אופניו נפגע מרכב חולף בכביש 40, בסמוך לבארות יצחק • לאחר פעולות החייאה נקבע מותו

אילוסטרציה. צילום: קובי הר צבי
אילוסטרציה. צילום: קובי הר צבי


רוכב אופניים, כבן 18 תושב בני ברק, נפגע הערב (ג'), מרכב חולף בכביש 40 בסמוך לבארות יצחק. צוותי מד"א ומתנדבי איחוד הצלה, ניסו להציל את חייו וביצעו בו פעולות החייאה ממושכות, אך לאחר מכן, למרבה הצער נקבע מותו בזירה.

בעקבות התאונה, צומת הטייסים בין נתב"ג לפתח תקווה נחסם לתנועה. שוטרי מחוז מרכז ובוחני תנועה במקום. נסיבות התאונה נחקרות ע"י בוחני הזרוע המבצעית של אגף התנועה. מתנדבי זק"א בפיקודו של חיים אוטמזגין הוזעקו למקום וטיפלו בכבוד המת.

אחיו של ההרוג, התקשר לטלפון הנייד של ההרוג שהיה בידי השוטר. האחרון שאל את המתקשר את מי הוא מחפש, ומשענה שאת אחיו ומספר את פרטיו, נמסר לו שהוא היה מעורב בתאונה, ושיגיע לבית החולים, שם הודיעו לו על הבשורה הקשה.

ישיעהו מנת מתנדב זק"א, אמר "מדובר בתאונה קשה מאוד, הגענו לזירת התאונה רוכב האופניים היה שרוע על הכביש ללא רוח חיים, האופניים היו במרחק של עשרות מטרים מההרוג. נסיבות התאונה נבדקות. צוות זק"א שרון טיפלו בהרוג ובאיסוף הממצאים".

אבי מרכוס פרמדיק איחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי ברוכב אופניים ללא הכרה וללא דופק ונשימה לאחר שנפגע מרכב. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה ניסינו להציל את חייו וביצענו בו פעולות החייאה עד להגעת צוות ניידת טיפול נמרץ שנאלצו לקבוע את מותו. נהג הרכב לא נזקק לטיפול רפואי".

צילום: חדשות 24
















תאונת דרכים רוכב אופניים בארות יצחק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד