ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

המפץ הגדול בירושלים • ליברמן חובר לברקת; ליאון מצטרף לקואליציה

מפץ בפוליטיקה הירושלמית: לאחר שנים של עימות חריף ומאבק על ראשות העיר, חובר איוווט ליברמן לניר ברקת • נציג סיעתו משה ליאון, יצטרף לקואליציה ויכהן כממונה על תיק המינהלים הקהילתיים

המפץ הגדול בירושלים • ליברמן חובר לברקת; ליאון מצטרף לקואליציה


המפץ הגדול של ירושלים: ראש העיר ירושלים ניר ברקת סיכם עם יו"ר ישראל ביתנו ח"כ אביגדור ליברמן על ברית אסטרטגית משותפת ועל איחוד מפלגות בירושלים.

לפי הסיכום, הנציג מטעמו בעיריה, חבר סיעת 'הליכוד ביתנו' משה ליאון, יחבור למפלגתו של ברקת ויעבדו בשיתוף פעולה בקואליציה ואף ארציים בעתיד. ליאון יקבל את תיק המינהלים הקהילתיים.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי בחודשים האחרונים לאחר הבחירות לכנסת ה-20 וההליכה של ישראל ביתנו לאופוזיציה, נערכו מגעים בין ליברמן לברקת וסוכם כי השניים יצאו לדרך חדשה ומשותפת.

האנשים שעומדים מאחורי האיחוד והסולחה בין השנים, הם יועצי ברקת מוטי גמיש ואברהם קרויזר.

עוד נודע ל'בחדרי' כי המהלך האחרון הוא לא סוף פסוק וצפוים עוד מצטרפים לקואליציה, ביניהם נציג מפלגת העבודה ברשימה המשותפת עם מרצ, איתי גוטלר שלאחרונה הצטרף לעיריה במקומו של נציג מרצ הפורש פפה אללו.

גורמים בעירייה ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' אומרים כי מאז שליאון הפסיד לראשות העיר ונכנס בודד לעירייה הוא נותר ללא שותפים מה שגרם לפטרונו אביגדור ליברמן לפעול כדי שליאון יכנס לקואיליציה ובכך יקבל לידיו תיק ביצועי שיוכל לפעול בה למען בוחריו.

כזכור בבחירות המוניציפליות שנערכו לפני כשנה וחצי הריץ ח"כ ליברמן את משה ליאון לראשות העיר ירושלים מול ראש העיר המכהן ניר ברקת שבה ניצח ברקת ברוב גדול.

ליברמן ראה בהרצת ליאון לראשות העיר ירושלים מהלך אטרטגי וניסיון לצבור כוח, כאשר ראשות העיר הבירה תהיה בידי איש מפלגת ישראל ביתנו. מאז ההפסד בבחירות לא חדל ליברמן לתקוף אישית בחריפות את ניר ברקת.

לשכת ראש העיר סירבו להגיב לידיעה.

‏ח"כ דודי אמסלם מסר בתגובה לבחדרי חרדים: "לא שוחחתי עם משה בנושא זה. ליאון הוא איש מפלגת ישראל ביתנו והוא רשאי לפעול כראות עיניו. מאחל לו הצלחה בכל דרך בה יבחר".
ברקת ליאון ליברמן בית משפט

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד