י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

סכין בגב האומה • יו"ר ועדת פנים: "מחדד הניכור בין חילונים לדתיים"

ח"כ דוד אמסלם מצטרף לגינוי התוכנית 'גב האומה', בעקבות ההתבטאויות החמורות נגד הדת והחרדים שהופיעו בה • "ממליץ לעורכי התכנית לא להפוך את הבדיחות על הדת למשהו שבשגרה. כשזה חוזר במגמתיות - זה מעקר את ההומור"

סכין בגב האומה • יו"ר ועדת פנים: "מחדד הניכור בין חילונים לדתיים"


בעקבות דבריהם של סגן שר החינוך ח"כ מאיר פרוש ויו"ר הוועדה לפניות הציבור ח"כ ישראל אייכלר אתמול (ג) ל'בחדרי חרדים', בגנותה של תוכנית 'גב האומה' המשודרת בערוץ 10, ואשר מכילה בתקופה האחרונה אוסף של ביטויים מוקצנים נגד החרדים בפרט והיהדות בכלל, מצטרף היום לגינוי גם יו"ר ועדת הפנים של הכנסת, ח"כ דוד אמסלם.

בין השאר מדובר בהתבטאויות על כך ש"הדת היהודית מעבירה מחלות", "החרדים שוכחים ילדים באוטו", ועוד אמירות שאין להעלותם על הכתב.

ח"כ אמסלם אומר ל'בחדרי חרדים': "לא אכפת לי שבתכנית גב האומה יעסקו בענייני ההסתייגויות שלי. זה אפילו הצחיק אותי מאוד. כשמדובר בנושאי דת, אותי באופן אישי זה פחות מצחיק.

"למרות שזו תכנית סאטירית ואין לי ספק שכל מה שנאמר שם הוא בהומור מוחלט. הייתי ממליץ לעורכי התכנית לא להפוך את הבדיחות על הדת למשהו שבשגרה", אומר אמסלם, "כל עוד שזה נעשה בגבול הטעם הטוב, זה מצחיק, אבל כשמדובר במשהו שחוזר על עצמו במגמתיות, זה מעקר את ההומור ומחדד את הניכור בין חילוניים לדתיים."
גב האומה סכין אמסלם התבטאות סאטירה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 39 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד