כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

מקורבי זייברט משיבים אש: "דרשנו מדגל פירוט על הבחירות ולא קיבלנו"

אגודת ישראל משיבה לדגל התורה - לאחר ההתקפה אמש ב'בחדרי חרדים' על מזכ"ל אגודת ישראל חנוך זייברט, משיבים באגודת ישראל במתקפה נגדית ואומרים - האשם מוטל על דגל התורה, ועל הגזבר משה שיפמן • "התנהלות כושלת"

מקורבי זייברט משיבים אש: "דרשנו מדגל פירוט על הבחירות ולא קיבלנו"


סערת הלנת השכר ביהדות התורה: מקורבי זייברט מגיבים על האשמות של 'דגל התורה' אמש (ג') ב'בחדרי חרדים', ומטילים את האשם על 'דגל התורה' ועל הגזבר משה שיפמן.

מאז נחשפה לפני כחודש וחצי ב'בחדרי חרדים' השערוריה הגדולה על העיכוב בשכרם של מאות פעילים ברחבי הארץ, פונים עוד ועוד ראשי מטות ופעילים ששכרם טרם שולם. כעת מתברר כי המחלוקת הגדולה היא כספית נטו בין 'אגודת ישראל' ו'דגל התורה'.

גורם בכיר ב'דגל' הגיב אמש ל'בחדרי חרדים' כי האשמה היא על חנוך זייברט המשמש כמזכ"ל 'אגודת ישראל' שהורה להם שלא להעביר את התשלום, ובנוסף אגודה חייבת לקופה המשותפת כמיליון וחצי שקלים.

מקורבי זייברט אומרים בתגובה ל'בחדרי חרדים' "דגל התורה קיבלו מאתנו בתחילה קרדיט מלא לנהל את כל ענייני הכספים של הבחירות, הם בעצמם לבד באופן אוטונומי. סמכנו עליהם שינהלו הכול באופן שיווינוי ומידתי.

"בתקופה האחרונה, לאחר ש'אגודת ישראל' החליטה להפסיק לתת להם את השליטה האוטונומית וביקשה לקבל פירוט של הנהלת חשבונות מה יצא עד היום, למי יצא, איזה ערים קיבלו ולפי מה קיבלו, הם מאשימים אותנו שאנחנו חיבים כסף לקופה ולא רוצים לשלם".

באגודת ישראל מוסיפים עוד ואומרים - "גם לטענתם על זייברט, הרי כל זה נוצר בחודשיים האחרונים והרי המדינה כבר שילמה מיד ועוד היה בקופת המפלגה כסף עוד לפני הבחירות. וזה האמת - בחודשיים האחרונים אגודת ישראל לא נותנת לשחרר כספים לאף אחד".

האם זייברט ושיפמן יסתדרו בינהם ואלפי הפעילים יוכלו לקבל את הכסף לחגים הקרובים? ימים יגידו, עד אז הצדדים ימשיכו ויתגוללו זה על זה, והפעילים ימשיכו להתגלגל בהלוואות שלקחו על עצמם באופן פרטי.
זייברט בחירות שיפמן דגל התורה אגודת ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד