כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

הבוקר: כתבי אישום נגד החשודים בסחר באמצעי לחימה

הנאשמים - ישראלים שרכשו נשקים מהשטחים, עבור גורמים פליליים בארץ • חשוד רביעי ומרכזי גם היה מעביר מידע על נוכחות ופעלות צה"ל, על מנת שהמבריחים לא יתקלו בהם

הבוקר: כתבי אישום נגד החשודים בסחר באמצעי לחימה
חטיבת דובר המשטרה


הבוקר (ה') יוגשו כתבי אישום נגד שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם החשודים בסחר בנשק וקשירת קשר לביצוע פשע.

בתום חקירה סמויה מורכבת ומאומצת שמנהלת היחידה לאחרונה בצח"מ משותף עם יחידת החקירות המיוחדת של מצ"ח (היחידה המרכזית לחקירות מיוחדות), האריך במהלך השבוע האחרון בימ"ש השלום עד מחר (ה') את מעצרם של שלושה חשודים בפרשה, זאת לאחר שהיחידה הגישה לבית המשפט הצהרת תובע על כוונת פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) להגיש נגדם במועד זה כתב אישום ובקשת מעצר עד תום ההליכים בגין עבירות של של סחר בנשק, קשירת קשר לביצוע פשע.

עניינו של חשוד נוסף ומרכזי בפרשה, החשוד גם בביצוע עבירה של מסירת מידע סודי הנוגע לפעילות כוחות צה"ל לגורמים בלתי מורשים מתוך מניע פלילי, מטופל על ידי הפרקליטות הצבאית בשל היותו בשירות מילואים בתנאי קבע.

על פי החשד, העביר מידע היכן וממתי ישנם כוחות צבאיים, זאת על מנת לאפשר את ההעברות של הנשקים מבלי להיתקל בכוחות. החשודים בפרשה ובמרכזם תושב חדרה (23) המשרת במילואים בתנאי קבע, נעצרו בט"ו באב בפעילות משותפת של יחידת המטענים הארצית בלהב 433 והימל"מ, בסיוע כוחות נוספים מלהב 433.

במסגרת הפעילות עצרו היחידות את החשוד המרכזי בדרכו מהשטחים, לאחר שרכש אקדחים שנתפסו ברכבו והיה על פי החשד בדרכו להעבירם לגורמים ישראלים שרכשו אותם באמצעותו. עוד נעצרו במסגרת הפעילות שלושה חשודים נוספים, אשר כאמור בעיניינם הוגשה הצהרת תובע ומעצרם הוארך עד מחר - תושב ג'לג'וליה, תושב לוד ותושב חדרה, כולם בשנות העשרים לחייהם, להם מיוחס חשד לביצוע עבירות סחר בנשק והחזקת נשק שלא כדין, החזקת חלק של נשק או תחמושת.
123

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד