כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

חדש בשוק: מצלמת אקסטרים שמספקת לכם סרטון ערוך

מתחרה חדשה לגו פרו: הכירו מצלמת אקסטרים חדשה וקומפקטית שנחשפה לאחרונה, אשר יודעת לערוך באופן אוטומטי סרטון קצר המכיל את הקטעים המעניינים ביותר מתוך החומרים שצילמתם

  • ה' אלול התשע"ה
חדש בשוק: מצלמת אקסטרים שמספקת לכם סרטון ערוך


הבעיה הגדולה עם מצלמות האקסטרים היא שהן מצלמות שעות של חומר גלם שמאוחר יותר צריך לקחת לחדר עריכה ולדלות מתוכן סרט בו מרוכזים הקטעים הנבחרים. מצלמת אקשן חדשה בשם Graava תבצע את עבודת העריכה עבורכם.

מדובר במצלמה קומקפטית שבאמצעות חיישנים ובינה מלאכותית מסיקה אילו רגעים שצילמתם בווידיאו היו הכי מעניינים, ומהם יוצרת סרטון. איך היא עושה את זה? אז למצלמה יש חיישנים של צילום, הקלטה, חיישן תאוצה, GPS ואופציה לחיבור עם מד קצב לב שמעיד על כך שכרגע קורה משהו ששווה שייכנס לסרט. החיישנים מצביעים על אירועים חריגים, דרמטים, חווייתיים ששווה שייכנסו לסרט ובאמצעות אפליקצייה שמבצעת את הסינון עבורכם.

יש אפשרות לקבוע שקטעי הווידיאו בסרט יהיו קצרים מאוד של מספר שניות ספורות וארוכים יותר, לאפיין סגנון צילום מועדף, לבחור מוסיקה ספציפית אם רוצים. העריכה מתבצעת בעמדת ההטענה בזמן שחוזרים עם המצלמה מהשטח.

איכות הצילום של ה-Graava היא 8 מגה פיקסל עבור תמונות סטילס, או וידיאו באיכות Full HD כשישנה גם אפשרות לצילום ב-4K או Hyperlapse. המצלמה מקליטה וידיאו עד כ-3 שעות באופן רצוף. עלות המצלמה במכירה מוקדמת היא כ-950 שקל דרך אתר החברה ומי שיזמין את המצלמה יקבל אותה בפברואר 2016.
GoPro Graava מצלמת אקשן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד