ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ביתר: המשב"ק מויז'ניץ מתנער ממנחם זיידה

לאחר שספג תביעות דיבה מראש העיר, מהלומה נוספת לנציג האופוזיציה בביתר: משב"ק האדמו"ר בהתנערות פומבית

ביתר: המשב"ק מויז'ניץ מתנער ממנחם זיידה


ביתר סוערת שוב: במכתב עליו חתום יד ימינו של האדמו"ר מויז'ניץ, הרב בנציון שטנגר, מודיעה חסידות ויז'ניץ, "אנו מתנערים בתוקף ממעשיו של מנחם זיידה. הנ"ל אינו משמש כנציגנו".

במכתב, המופנה לאחד מרבני ביתר, ובמענה לפנייתו, רושם נאמן ביתו של האדמו"ר: "במענה לפניית מעכ"ת, מאחר ששאל את חוו"ד בנדון התנהלותו של ה"ה מנחם זיידה, חבר מועצת העיר ביתר וסיעת למעננו, כמופיע במכתבם של רבני הקהילות מתאריך י"ד מנחם אב. הננו להבהיר כי אני מתנערים בכל תוקף ממעשים אלו. הנ"ל לא נשלח למועצה מטעם ויז'ניץ ואינו משמש כנציגנו".

על המכתב חתום המשב"ק ר' בנציון שטנגר, ובחסידות אומרים כי מכתב שכזה לא היה יוצא ללא הוראתו הישירה של האדמו"ר. בחסידות ויז'ניץ, יש למכתב כזה חשיבות כמכתבו של האדמו"ר עצמו.

התנערות חסידות ויז'ניץ ממנחם זיידה, לאחר שבשבועות האחרונים החליטו רבני ביתר לעשות סוף להתנהלותו. וכן לפני כשבוע הגיש ראש העיר מאיר רובינשטיין תביעת דיבה בסך מיליון שקלים נגד זיידה ושותפיו, ולדברי מקורבי ראש העיר, קיימות תביעות דיבה נוספות בדרך.

מנחם זיידה הגיב ל'בחדרי חרדים': "‏ברוך השם זכיתי לאמון של יותר מאלף חמש מאות קולות. הסיעה שלנו זכתה ב-2 מושבים במועצת העיר אנחנו מייצגים את כלל התושבים בעיר כולל חסידים מכל החסידויות. מי שמסתובב בעיר ביתר ורואה את האהדה הרבה שיש לנו מבין את ההיסטריה של ראש העיר. אנחנו נמשיך להיות עניינים לטובת התושבים. נילחם בשחיתות ונקבל כל דבר טוב שיעשה".
ויזניץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד