כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

אישום: הצית רכב - כדי לנקום בשוטר שהעיר לו

לאחר שאיים על השוטר שיהרוג אותו, ברח והתחבא בבית הכנסת, ובהמשך הצית רכב של קרובי משפחתו • צפו

אישום: הצית רכב - כדי לנקום בשוטר שהעיר לו
חטיבת דובר המשטרה


לפני כשבועיים בערב שבת פרשת עקב, צעיר בשנות העשרים לחייו תושב המושב החקלאי דתי 'עוזה', התנגש עם רכבו ברכב חונה (תאונת נזק בלבד) במושב. בעל הרכב שנפגע יצא מביתו על מנת להחליף פרטים עם הנהג הפוגע, שבתגובה החל לצעוק ולהשתולל.

שוטר במשטרת קרית גת שגר בסמוך למקום התאונה שמע את קול הצעקות ויצא לברר מה מקור הרעש יחד עם אזרחים נוספים. בעת שניסה להרגיע את הרוחות וביקש מנהג הרכב הפוגע למסור פרטים כמקובל, התחיל נהג הרכב לקלל אותו ולאיים עליו.

בשלב זה השוטר זז הצידה והתקשר על מנת להזמין כוחות משטרה למקום, ובתגובה נהג הרכב התפרץ לעברו ואמר: "אני חם עליך כבר הרבה זמן, אני יהרוג אותך ויחסל אותך".

אנשים שהיו במקום התערבו ומנעו מהנהג הפוגע להשתולל, וכאשר הוא הבין כי ניידות של משטרת קרית גת עומדות להגיע למקום התאונה, הוא החל להימלט רגלית מהמקום. מאוחר יותר בחקירתו התברר כי הוא התחבא בתוך בית הכנסת במושב.

עוד באותו הלילה הגיע החשוד בסמוך לביתו של השוטר והצית רכב שחנה בסמוך ושייך לחבר של אחותו, כנקמה על 'התערבותו' ועל כך שהשוטר עצר אותו בעבר במסגרת תפקידו בעת שזיהה אותו נוהג בפראות בכבישי המושב. לאחר מעשיו נמלט מהמקום, וכעבור זמן מה שמעו השכנים קול נפץ והבחינו בשריפה.

לאור רגישותו וחומרתו של האירוע, החליט מפקד משטרת מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי להטיל את החקירה על היחידה המרכזית של מרחב לכיש בפיקודו של סנ"צ יגאל קלימיאן. ביום חמישי שעבר בשעות הערב הסגיר עצמו החשוד למשטרת קרית גת (ככל הנראה בשל לחץ שהפעילו עליו מקורביו). בהמשך הובא למשרדי ימ"ר לכיש לחקירה במהלכה הכחיש את המיוחס לו.

במהלך הימים האחרונים ביססו חוקרי התשאול של ימ"ר לכיש תשתית ראייתית כנגדו ומעצרו הוארך פעמיים בבית משפט השלום באשדוד. ביום שני הוגשה כנגדו הצהרת תובע, והיום צפויה פרקליטות מחוז דרום להגיש נגדו כתב אישום בבית משפט מחוזי באר שבע בגין הצתה ואיומים.

מפקד משטרת מרחב לכיש נצ"מ אלי כזרי ציין כי מדובר באירוע חמור ואמר: "כבר מהרגע הראשון התייחסנו לאירוע כאירוע חריג וכפועל יוצא השקענו את כל המשאבים המרחביים לטובת הצלחת החקירה. היום יועמד החשוד לדין בגין מעשיו החמורים שנבעו בעיקר מתוך תאוות נקם".

הרכב שנשרף לאחר שהוצת. צילום: חטיבת דובר המשטרה






תמונות שוטר תאוות נקם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד