י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

דרמה: גדולי ישראל במכתב חריף נגד רישום אזורי לסמינרים

פרסום ראשון: מכתב נדיר של הגראי"ל שטיינמן, הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין שופך אור על התנגדותם הנחרצת לרישום האזורי - בניגוד מוחלט לדברי מנהל סמינר 'לדעת חכמה' שאמר בבית המשפט דברים הפוכים בשם הגראי"ל • המכתב בפנים

דרמה: גדולי ישראל במכתב חריף נגד רישום אזורי לסמינרים


פרסום ראשון: הערב (ה) יוצאים מרנן ורבנן גדולי ישראל במכתב נדיר מסוגו למנהלי איגוד הסמינרים, ובו הם קוראים שלא לשנות ממה שהיה עד עתה ובשום אופן לא לעשות רישום אזורי.

כזכור, בתקופה האחרונה היו שניסו ליצור מצג שווא בשם גדולי ישראל שכביכול אישרו לתמוך בגישה של רישום אזורי, הערב מתברר כי מדובר בגורמים אינטרסנטיים שזייפו את דעתם של מרנן ורבנן.

במכתבם כותבים גדולי ישראל: "הננו לגלות דעתנו שאין לשנות מצביון התיכונים והסמינרים מקדמת דנא כאשר יסדו גדולי ומאורי הדור זצקולל"ה".

בהמשך כותבים גדולי ישראל: "ואין לעשות תיכונים וסמינרים אזוריים או רצף חינוכי וכיוצא בזה בשום אופן ואופן".

על המכתב חתומים מרנן ורבנן הגראי"ל שטיינמן הגר"ח קנייבסקי והגרי"ג אדלשטיין.

המכתב שופך אור על כל מה שקורה בתקופה האחרונה בעיר אלעד, וזאת בניגוד גמור לדבריו של הרב משה שטיין, מנהל סמינר 'לדעת חכמה' בעיר, שאמר אמש (ד) בבית המשפט בשמו של הגראי"ל שטיינמן ש"מסכים לרישום אזורי".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי אחד מנכדיו הקרובים של הגר"ח קנייבסקי שעסק בסוגיה בתקופה האחרונה היה זה שדאג להביא את הנושא הרגיש לעיונם של גדולי ישראל.
אלעד סמינר רישום אזורי זלזניק לדעת חכמה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 41 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד