כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

תולדות אהרן הכריזה מלחמה על הוואטספ-פון

החסידים מאוכזבים - קווי הוואטספ-פון יוגבלו, כך החליטו רבני החסידות; יתאפשרו רק מגיל 40 ומעלה

טלפון ציבורי, פלאש90
טלפון ציבורי, פלאש90


בחסידות תולדות אהרן יוצאים למאבק כנגד קבוצות הוווטסאפ-פון הקוליים: בשבוע שעבר נערכה אסיפה של רבני החסידות ובה עלה נושא 'הוואטספ-פון' אליו מחוברות משפחות רבות בחסידות.

בין היתר עלה הקונפליקט בין התוצאות החיוביות שמביאות הקבוצות הקוליות של שמחות משפחתיות וכדומה - כמו לקבל שבת מוקדם ובאחדות, ומצד שני החסרונות הרבים.

לאחר שמיעת כל הצדדים הגיעו להחלטה שבכדי למנוע את כל הבעיות, הקבוצות יפעלו רק בתנאים מגבילים: הגיל שמותר להיות מחובר לקבוצות הוא מעל גיל 40, ואותם שמחוברים מגיל 40 - אסור להם להיות חברים בקבוצה שבה חברים משתמשים פחות מגיל 40.

חסידים רבים ששוחחו עם 'בחדרי חרדים' הביעו מורת רוח מההחלטה בחסידות, לדבריהם "זו החלטה אומללה, בגלל הקבוצות האלו משפחות התאחדו, ואף כאלה שעד היום לא היו בקשר וכיום הם בקשר, והרבה דברים חיוביים נעשו באמצעות הקבוצות הללו.

"במשפחות רבות נעשו מבצעים על כל מיני דברים של חיזוקים למיניהם, דבר שגרם לאחדות במשפחות וחבל שעכשיו ניאלץ לעזוב".

קבוצות הוואטסאפ פון מאפשרות למשתמש להיות חבר במעין תא קולי, כך שכל הודעה שיקליט חבר בקבוצה - יקבלו כל שאר החברים איתות של שיחה [צינתוק] למכשיר הפלאפון שלהם, כדי שיוכלו לחזור ולהתקשר, לשמוע את ההודעה ואף להגיב ולהמשיך את השיחה.

יצויין, שמי שחובר לקבוצה הטלפונית לא יכול להתנתק, וכן ניתן לצרף אנשים בלי ידיעתם.

מי שאינו חבר בקבוצה ומחייג למספר - יקבל צליל חיוג רגיל. כל חבר קבוצה יכול לפתוח קבוצה משל עצמו, ולקבל מספר עצמאי, מה שהופך את משימת החסימה של וועדת הרבנים לבלתי אפשרית. ‏
תולדות אהרן וואטספון חסידים משפחות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד