ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

פרוש: "שטיין הצהיר ההפך בשם הגראי"ל"

ר"ע אלעד הגיב - "אציית רק לגדולי ישראל"; "מופתע שאמש שיקרו בבית המשפט בשמו של הגראי"ל שטיינמן"

פרוש: "שטיין הצהיר ההפך בשם הגראי"ל"
פרוש


ראש עיריית אלעד ישראל פרוש הגיב הערב (ה') בפליאה על פרסום מכתבם של גדולי ישראל נגד הרישום האזורי שנחשף בבחדרי חרדים, זאת משום שמנהל סמינר "לדעת חכמה" טען בדיון בבית המשפט כי הגראי"ל שטיינמן תומך ברישום האזורי.

בתגובה ששיגר ראש העיר אלעד למכתב גדולי ישראל על האיסור לרישום אזורי הוא אמר כי הוא "מופתע מהמכתב, ובעיקר מכך שאתמול היו מי שהצהירו בבית המשפט בשם מרן הרב שטיינמן על תמיכה ברישום אזורי. כפי שאמרתי גם בבית המשפט, כל צעדיי ייעשו בהתייעצות והכוונת גדולי ישראל. אני עומד מאחורי הסיכום עם משרד החינוך ולפיו הבנות ישובצו בין שני הסמינרים הקיימים".

כזכור, אמש בעת הדיון אמר מנהל סמינר "לדעת חכמה" משה שטיין כי "הגעתי לפה היום לאחר בירור עם נשיא הישיבה שלנו, הרב שטיינמן, מה שהובהר לי זה שהיות ואלעד היא עיר חדשה ויש תיכונים חדשים בעיר ובעקבות כל האנדרלמוסיה וחוסר השוויון שהיה בשנתיים האחרונות הורשה לי לפתוח את התיכון כתיכון אזורי כבר מהשנה הבאה, מה-1.9 הקרוב כהוראת שעה. מספר שנים בודדות, על מנת לייצב את התיכונים בעיר".

כפי שנחשף הערב ב'בחדרי חרדים', גדולי ישראל יצאו במכתב חריף הסותר את דבריו של שטיין, והורו באופן חמור וחריף שלא לאפשר את פתיחת הסמינרים לתיכון אזורי.
פרוש אלעד מכתב תגובה שטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד