א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

צפו: פתיחת הלימודים בת"ת 'למען אחי'

בהשתתפות יו"ר ש"ס השר אריה דרעי ונציגי התנועה בירושלים, החלו הלימודים בתלמוד התורה הותיק • תיעוד

צפו: פתיחת הלימודים בת"ת 'למען אחי'


בשבוע האחרון נערך טקס פתיחת שנת הלימודים בתלמוד תורה "למען אחי" ברחוב שמואל הנביא בירושלים, בראשותו של יו"ר המוסדות הרב שמואל גבאי ובניהולו של הרב רזניק.

השתתפו במעמד יו"ר תנועת ש"ס אריה דרעי, צביקה כהן סגרה"ע ומחזיק תיק החינוך בירושלים, וחיים ביטון מנכ"ל רשת מעיין החינוך התורני. כמו כן השתתפו חברי מועצת העיר מלכיאלי ונחמניאל סבן, מפקח רשת החינוך הרב חיים סבג.

הרב שמואל גבאי קידם בברכה את יו"ר התנועה אריה דרעי והפמליה הנכבדה והכריז כי מקום זה אשר נוסד ע"י גדולי ומצוקי ארץ מרנן רבי יהודה צדקה זצ"ל ורבי בן ציון אבא שאול זצ"ל יהווה הלאה מגדלור לתורה וחינוך ילדי ישראל בדרך ישראל סבא.

לאחריו נשא דברים אריה דרעי שהזכיר בערגה כי זכה להיות נוכח לפני מעל 30 שנה כשהוקם המקום וחיזק את הנהלת הת"ת והצוות שימשיכו במשימת הקודש בה הם עסוקים. ועודד את התלמידים שככל שישקיעו יש ביכולתם להיות גדולים בישראל כמרן ורבנן מצוקי ארץ שהקימו את הת"ת.

חיים ביטון, מנכ"ל הרשת, בירך את הנהלת הת"ת וצוות המורים והתלמידים, והכריז כי רשת מעיין החינוך רואה במקום זה מגדלור ותשקיע את כל המאמצים כדי לפתחו שימשיך לגדול ולשגשג. כמו כן הדגיש כי תלמוד תורה זה השוכן סמוך ונראה לקברו של מרן זצ"ל הינו בבחינת הושיבו ישיבה על קברו.

מיד בתום הטקס כינס דרעי במשרדי הת"ת את כל הפמליה וכדרכו נגש מיד לחלק הוראות לכל אחד ואחד מה מוטל עליו לעשות בכדי לקדם ולפתח את הת"ת שהינו ייחודי בירושלים ובו במקום הכריז כי חייבת להיפתח לקראת שנה"ל הבאה ישיבה קטנה שתהווה המשך לתלמידי הת"ת.

















לימודים חיידר דרעי שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד