ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

ב'שלומי אמונים' מגיבים: "למנוע מגורמים שליליים לחבל ביחסי הסיעות"

בעקבות הקריאה להנמכת הלהבות ב'דגל התורה', מברכים ב'שלומי אמונים': "טוב שראשי דגל התורה לקחו את המושכות לידיים בכדי למנוע מגורמים שליליים שבוחשים למען אינטרסים זרים, לפגוע, להזיק ולחבל בטובת ציבור בני התורה"

צילום: יואב דותן ופלאש 90
צילום: יואב דותן ופלאש 90


לאחר פגישת צמרת דגל התורה ביום שישי עם חברי מועצת העיר אלעד מטעם הסיעה, בה דרשו להנמיך את הלהבות בעיר וגיבו את חבר המועצה אבי שטרן שפוטר מתפקידו ביו"ר ועדת המשנה לתיכנון ובניה בעיר, בגלל שהוציא צו מניעה כנגד החלטת ראש העיר ישראל פרוש, מגיבים הערב (מוצ"ש) גם בשלומי אמונים.

בסיעת 'שלומי אמונים' מגיבים לדברי דגל התורה, שקראו להרגעת הרוחות והחזרת הסמכויות של שטרן, ואומרים: "חבר קואליציה שמנפיק צווים כנגד רה"ע, לא יכול לצפות ולקבל סמכויות ביצוע.

"אנו מברכים על החלטת ראשי דגה"ת והפוליטיקאים הותיקים שבה לגלות מעורבות ולקחת את המושכות לידיהם, בכדי למנוע מגורמים שליליים שבוחשים למען אינטרסים זרים, לפגוע, להזיק ולחבל בטובת ציבור בני התורה, ובקשר ההדוק והמבורך בין הסיעות".

בעקבות הדברים נמסר מ'דגל': "דגל התורה מגבה לחלוטין ובאופן מוחלט את נציגיה בעיריית אלעד. הסיכום בין חבר הכנסת גפני וחבר הכנסת פרוש, לשבת יחד לפני שננקטים צעדים כלשהם, הופר על ידי ראש העיר באופן כזה שלמחרת השעה את הסמכויות של יו׳ר דגל התורה בעיר.

"בדגל התורה מביעים את התקווה שתיפסק ההתלהמות, יכובד ההסכם הקואליציוני והמצב יושב לקדמותו. דגל התורה דורשת מראש העיר אלעד להשיב מיידית את הסמכויות של יו"ר דגל התורה בעיר כפי שמופיע בהסכם".
שלומי אמונים תגובה דגל פיטורין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד