כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

'ספרינג tea' הוציאה 10 משפחות לחופשה מרעננת

מותג המשקאות 'ספרינג tea' העניק לזוכים בפעילות כפר הנופש חופשת בין הזמנים חוויתית ובלתי נשכחת • אינפורמטיבי

'ספרינג tea' הוציאה 10 משפחות לחופשה מרעננת


לראשונה במגזר החרדי: מותג המשקאות המרעננים 'ספרינג tea' שלח כ-10 משפחות לחווית קיץ מרעננת וייחודית. אחרי שקיבלו את בשורת הזכייה המשמחת, עשו המשפחות הזוכות את דרכם לכיוון כפר הנופש- של 'ספרינג tea' שהוקם במלון הבוטיק קטרון שבצפון הארץ, שם קיבלו אותם בברכה צוות כפר הנופש עם משקאות 'ספרינג tea' צוננים ומרעננים.

בכפר הנופש ציפתה להם חווית קיץ מרעננת ומפנקת כמו שרק מותג משקאות מרענן כמו 'ספרינג tea' יודע לתת. במהלך השהות בכפר הנופש נהנו האורחים מסוויטות אירוח מפנקות, ממרחבי דשא ענקיים הטובלים בנוף ירוק פסטורלי ומדהים, לצד בקבוקי 'ספרינג tea' צוננים ומרעננים במגוון טעמים קיציים קלילים שהוגשו לאורחי כפר הנופש, דבר שהוסיף לאווירה המרעננת והפסטורלית ששררה בכפר הנופש.

כמו כן נהנו מארוחות גורמה כיד המלח, מתוכניות ופעילויות סביב השעון לילדים ולמבוגרים, בין השאר: הופעות קוסמים, פעלולנים. תיאטרון בובות וג'יבמורי לילדים הקטנים, כשגם המבוגרים נהנים משעות יצירה, מהרצאות מרתקות ומבריכת שחייה מרעננת שפעלה במהלך כל היום.

המשפחות הנופשות הודו לחברת 'יפאורה תבורי' על החוויה המדהימה ועל הנופש המרענן. אחת המשתתפות בכפר הנופש: "זכינו בעונג צרוף של ארבעה ימים מלאים וגדושים בפינוקים ובפעילויות מסביב לשעון, זו הייתה חוויה מרעננת של פעם בחיים. מעבר לכך, זאת פעם ראשונה שמשפחתנו זכתה בחוויה משפחתית שכזו."

משתתף נוסף בחר לשבח את המשקה המרענן 'ספרינג tea': "הגענו לפה בזכות המשקה שמרענן אותנו במהלך כל השנה - 'ספרינג tea', כשכאן יכולנו להתרענן עם המשקה במהלך כל החופש בעיניי זאת חוויה כפולה ומכופלת".

"ניתן היה לחוש באווירת האחדות ששררה בכפר הנופש של 'ספרינג tea' הנופשים כולם הרגישו כמשפחה אחת גדולה, הכל באווירה כיפית ושמחה והכי חשוב באווירה האופיינית למגזר החרדי, הכל בכשרות למהדרין". מסכם אחד מאנשי הצוות שפעלו בכפר הנופש במהלך כל ימי החופשה.
חופשה נופש משקאות מרעננים ספרינגטי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד