י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

צפו: חנוכת הבית ומסירת המפתחות בתל ציון

בין הדוברים: רבני היישוב, סגר"ע ירושלים צבי כהן, יו"ר המנהלת דוד אזולאי מנהל היישוב נחמניאל סבן וראשי החברות בר אמנה, שאג (ולול) בניה ופיתוח בע"מ וחלק ונחלה

צפו: חנוכת הבית ומסירת המפתחות בתל ציון





בתחושת התרגשות וסיפוק ובמעמד צנוע נחנכו השבוע הבניינים החדשים בשכונת תל ציון. במסגרת המעמד נמסרו הדירות לדיירים החדשים שהתקבלו בברכת ברוכים הבאים וישוב טוב.

בשבועות האחרונים הגיעו לסיומם שנה וחצי של עבודת בניה אינטנסיבית של החברות 'בר אמנה' ו'ש.א.ג (ולול) בניה ופיתוח בע"מ. היה זה רק לפני כשנה וחצי, אז הצהירו מנהלי חברות בר אמנה וש.א.ג ולול על כוונתם למסור את הדירות בפרק זמן זה. באותו זמן היו מי שהרימו גבה בספקנות. אולם עתה נוכחו לראות גם הספקנים כיצד מקבלים הדיירים לידיהם את המפתחות לדירתם, דירות נאות ומרווחות ברמת בניה איכותית וגבוהה בסביבה מטופחת וירוקה.

במעמד חנוכת הבית שהתקיים בתל ציון השתתפו רבני היישוב: הגאון הרב אברהם גולדברג, הגאון הרב שלמה דבוש והגאון הרב יעקב דואק מלבדם נטלו חלק אישי ציבור ובהם סגן ראש עיריית ירושלים צבי כהן, מר מוטי גלסטר מנהל הפרוייקט מטעם חברת 'בר אמנה', ר' זאב (ולול) הורוביץ מנכ"ל חברת ש.א.ג (ולול), הרב דוד אזולאי יו"ר מנהלת תל ציון ועמו מנהלי ופרנסי הישוב.

את האירוע פתח מנכ"ל חברת חלק ונחלה הרב יעקב קוליץ שציין - "אנחנו נמצאים בשלב של סיום והתחלה חדשה כאשר אנו חונכים שלב א' בפרויקט הגדול של תל ציון. מדובר בחלק קטן מתוך שאר השלבים הבאים שהולכים וגדלים מבחינת כמות יח"ד הנבנות. ידוע הוא שדירה נאה מרחיבה דעתו של אדם ואף סביבה נאה ובס"ד חפץ ד' הצליח בידינו להעניק לדיירים דירה נאה וסביבה נאה. כל זה התאפשר הודות לכל השותפים אשר איתנו כאן, רבני הישוב, מנהלת הישוב, שעבדו בשיתוף פעולה מלא והדוק למול חברות 'בר אמנה' ו'שאג' ולול".

ראשון הדוברים היה הגאון הרב אברהם גולדברג שהביא את ברכת רבני תל ציון ואמר: "תל ציון מתייחדת באוירה משפחתית תורנית ומאכלסת בתוכה תושבים החרדים לדבר ד' הרוצים לדור עם משפחתם במקום עם אוירה תורנית מובהקת. התושבים החדשים שהצטרפו אלינו יוסיפו ויעצימו את האוירה בישוב ואנו מקבלים אותם בברכה לבבית. אני מוקיר תודה וברכה לחברות ולאנשים שפעלו ובנו את הפרויקט הזה וה' יעזור שיצליחו בכל שאר המקומות בהם הם פועלים ובונים".

צבי כהן סגן ר"ע ירושלים נשא אף הוא דברים ואמר: "בדרכנו לכאן ראינו את ההתפתחות הגדולה. זו בשורה טובה לכל עם ישראל ואנו מקווים לשמר את כל הטוב הזה הלאה. ישר כוח לכל המתכננים והמסייעים ואשמח תמיד לעמוד לרשותכם בכל עת ובכל מצב".

מנהל הפרויקט מר מוטי גלסטר מחברת 'בר אמנה' התייחס בדבריו לטיב הפרויקט: "המעמד היום הוא מעמד מרגש מאד. נכנסנו לפני מספר שנים לפרוייקט בתל ציון ואנחנו שמחים היום להתחיל ולראות את פירות העמל הרב שהושקע במקום. אנו גאים בדירות אותן אנו מוסרים היום אשר נעשו בבניה וברמת גימור גבוהה. הצלחת הפרויקט מקורה בשותפות ורצון טוב מצד כל המעורבים, ובעיקר מצד הנהגת הישוב אני מודה לראש המועצה מר אבי רואה שותף לפרויקט מיומו הראשון שסייע להגיע עד הלום".

ר' ולול הורביץ מנכ"ל חברת שאג ולול בניה ופיתוח בע"מ: "חברתנו מקפידה לבנות ברמה הכי גבוהה ועם אנשי מקצוע מהשורה הראשונה והתכנית שלנו להגיע בשלבים הבאים ל900 יח״ד " עוד הוסיף והבטיח כי "תוך פחות משנתיים נעשה בס"ד שוב טקס למאות יח"ד נוספות שהולכות ונבנות כעת".

ר' ולול ציין גם ואמר "אנו מקפידים לפני אכלוס של כל פרויקט לבנות פארק משחקים ליד הפרויקט כדי שיהיה לילדי משפחות הפרויקט גם מקום כיף ומשחקים. גם פה סיימנו לפני מספר ימים לבנות גינת משחקים רחבת ידיים שתעמוד לרשות הדיירים החדשים והוותיקים כאחד".

נחמניאל סבן מנהל היישוב וחבר מועצת עיריית ירושלים: "אנו ביישוב נערכנו לקראת האיכלוס ונמשיך לפעול כדי שהתושבים החדשים יזכו גם הם לשירותים הנדרשים".

את המעמד נעל הרב דוד אזולאי יו"ר מנהלת תל ציון שזכה לקבל ברכות חמות על התגייסות המנהלת כולה לטובת הפרוייקט: "אני מודה לרבני היישוב על עזרתם בכל שלבי הפרויקט. ההצלחה הייתה תלויה בשת"פ ומיקוד של כל העוסקים בדבר, והתפעמתי לגלות חבורה של אנשי מעש חדורי מטרה טובה ורצינית שכולם יחד בעבודה משותפת נתנו תוצאה מוצלחת וזה סוד ההצלחה.כאמור זו רק ההתחלה של הפרויקט, בשלב הבא יש לנו עוד 250 יח"ד וכך נפעל ונרחיב את היישוב ואת מקום הקדושה".

לקראת סיומו של המעמד העניקו מנהלי החברות הבונות והרב אריה זילבר מנהל השיווק, שי לדיירים החדשים. עם קבלת השי אמר אחד הדיירים – "נעים לחתום פרק זה בהרגשה טובה ובקבלת שי נחמד זה, אולם השי הטוב ביותר שקיבלנו הוא עמידה בסיכומים, הענות לבקשות, אוזן קשבת ומעל הכל דירה נאה על כל המשתמע מכך.



























תל ציון דיירים בניה מפתחות יישוב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד