י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

איציק אורלב בלהיט חדש - ברכת המלאכים

הזמר והיוצר איציק אורלב בשיר חתונות חדש - ברכת המלאכים • לחן: יעקב מנשה עיבוד והפקה מוזיקאלית: שניר מרקוס

איציק אורלב בלהיט חדש - ברכת המלאכים


כל חתן וכלה בשנים האחרונות נתקלו בשמו של הזמר איציק אורלב... כבר שש שנים שאורלב מלווה למעמד החופה והקידושין זוגות זוגות באופן מרגש ומרטיט לבבות, עם קולו הסוחף החודר פנימה. הזוגות הצועדים לחופה שונים זה מזה, אך בכולם ניתן לזהות את אותו תמהיל מקורי שיוצרת הופעתו של אורלב: חתן וכלה נרגשים, קהל המון דומע, וזיכרון שנחקק לשנים ארוכות כשברקע קולו של אורלב מלווה את הזיכרון בפס קול לחיים.

עכשיו, אחרי אינספור כלות שצעדו לחופתן עם השירים "מקודשת" ו-"בואי בשלום", וחתנים שנכנסו לחופה עם "ברכת הכהנים", אורלב מוציא בימים אלו סינגל ייחודי ומקורי שרבים חיכו לו זמן רב: "ברכת המלאכים".

השיר החדש מוקדש כולו לחתן המלווה על ידי שיירת מלאכי שמיים, לרקע הניגון המרגש והמילים המקודשות מן המקורות, הנוסכות עוצמות של טוהר במעמד של פעם בחיים. וכך, כשהחתן צועד אל הרגע המיוחד ביותר בחייו, מלווה בשירתו של אורלב ובברכתם של המלאכים, הופך הטקס עבור החתן, הכלה, המשפחות והחברים האוהבים לזיכרון שלא יישכח מהלב לעולמים.

בקרוב תוכלו ליהנות ולהתרגש עמנו ממיטב הרגעים הללו של חתנים אשר זכו להיכנס עם השיר,
זיכרונות הנאספים בימים אלו לקליפ ייחודי ומצמרר. ועד אז, מזמינים אתכם להאזין ולהתרגש עמנו בשיר "ברכת המלאכים".



מילים: מן המקורות עיבוד תמלילי: רועי אורלב לחן: יעקב מנשה עיבוד והפקה מוזיקאלית: שניר מרקוס קלידים: אסף סגל גיטרות: אסף בוכמן באס: דני דיונג. תופים: אבי אבידני קולות רקע: שלמה ברונר, עמירן דביר מיקס: אלי מלמד מסטרינג: איציק פיליבה
מלאכים אורלב שיר האזנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד