כ"ג ניסן התשפ"ד
01.05.2024

'מאוחדת' רכשה 1,000 מ"ר במרכז המסחרי 'לב הרמה'

'רסידו', יזמית המרכז המסחרי החדש של רמת בית שמש, מדווחת על מכירה של קרוב ל-80% משטחי המשרדים וקרוב ל-70% משטחי המסחר

'מאוחדת' רכשה 1,000 מ"ר במרכז המסחרי 'לב הרמה'





חב' 'רסידו', יזמית המרכז המסחרי החדש של רמת בית שמש, מדווחת על מכירה של קרוב ל-80% משטחי המשרדים וקרוב ל-70% משטחי המסחר. קופת החולים 'מאוחדת' תקים במרכז סניף מרכזי למען תושבי השכונה.

קופת חולים 'מאוחדת' מתכוונת להקים בקרוב את סניף המרכזי ברמת בית שמש ב' במרכז המסחרי החדש והמרכזי של שכונות רמת בית שמש המוקם בימים אלה בפינת הרחובות נהר הירדן והרב הרצוג.
באחרונה חתמה 'מאוחדת' על הסכם לרכישת 1,000 מ"ר במרכז המסחרי 'לב הרמה' המתהווה שאכלוסו צפוי בעוד כשנה וחצי. עבודות הבנייה בעיצומן ויזמית הפרויקט, חברת 'רסידו' שבנתה 1,600 יחידות דיור ברמת בית שמש, מדווחת על ביקושי שיא לשטחי מסחר ומשרדים במתחם החדש שיכלול 14,000 מ"ר של שטחי מסחר, משרדים אולם אירועים וחנייה תת קרקעית

עם סיום עבודות הבנייה ישמש 'לב הרמה' כמרכז המסחרי הגדול והמרכזי של שכונות הרמה וישרת קרוב ל-30 אלף תושבים. בשל הביקוש הרב לשטחי מסחר במקום, צופים עסקני הקהילות כי פתיחתו תייצר לא מעט מקומות עבודה עבור תושבי האזור.

מיקומו המרכזי בתפר שבין הקריה החרדית הוותיקה ורמת בית שמש הצעירה יחסית, לצד נגישותו התחבורתית ישנו לחלוטין את פני המסחר ברמת בית שמש. בעלי עסקים ומקצועות חופשיים רבים כבר רכשו משרדים במקום ורשתות ארציות כמו 'שופרסל' ושובע שמחות' כבר הבטיחו לעצמן שטחי מסחר במתחם.

'לב הרמה' שזוכה לברכתם של רבני הקהילות מתהדר בחניון ענק, בתכנון מודרני שלוקח בחשבון את צרכי הלקוחות החרדיים הצפויים להימנות חלק הארי מהמבקרים בו ובתכנון עתידי לאולם שמחות ייעודי שישתרע על שטח של 2,000 מ"ר וישרת את המשפחות הרבות שממשיכות לאכלס את שכונות הרמה.

ב'רסידו' דיווחו השבוע על תפוסה של קרוב ל80% משטחי המשרדים ועל קצב הולך וגובר של רוכשים לשטחי המסחר שעוד נותרו. עד עתה נמכרו קרוב ל-70% משטחי המסחר והיזמית הגבירה את קצב העבודות במקום כדי לעמוד ביעד האכלוס בעוד 15 חודשים.
רסידו מסחר מאוחדת שטחים קניות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד