ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

הילולה וחלוקת פרסים לתלמידי 'שומרי אמונים'

מאות תלמידים השתתפו במעמד חלוקת פרסים לתלמידי ישיבת שומרי אמונים, אשר שולבה עם סעודת הילולא לבעל ה'חוקי חיים'

הילולה וחלוקת פרסים לתלמידי 'שומרי אמונים'


מאות תלמידים ומעריצים, חסידים ואנשה מעשה, השתתפו במעמד חלוקת פרסים לתלמידי ישיבת שומרי אמונים אשר שולבה עם סעודת הילולא לרגל יום ההילולא השלישי של הגה"ק בעל החוקי חיים משומרי אמונים.

בשעת צהריים של יום ההילולא עלו מאות התלמידים והבוגרים יחדיו לציון הקדוש בהר הזיתים בראשות ראש הישיבה כשאר נשאו תפילה בהתרוממות נשגבה להעתיר בעד הכלל והפרט.

לאחר שקיעת החמה התקיים סעודת ההילולא המרכזית משולב יחד עם מעמד חלוקת התעודות והפרסים בהיכל הישיבה כאשר עשרות תלמידי הישיבה הק' אשר עמדו בכור המבחן והוכיחו יכולות התמדה וידיעה במאות דפים בגפ"ת, זכו לקבל את ההוקרה להשקעתם הרבה.

במעמד רב הרושם נטלו חלק רבני הישיבה ובראשם הגר"נ נוסבוים, אדמו"רים, רבנים ואישי ציבור ובהם ראש ישיבת מיר הגרא"י פינקל, הגר"מ אבוחצירא, והגר"ע פקשר ר"כ שומרי החומות, והאדמו"רים מזוויעהל וספינקא ווערצקי, לצד אישי ציבור ובהם סגן ראש העיר ירושלים צבי כהן וחבר המועצה שלמה רוזנשטיין.

את המשא המרכזי נשא ראש הישיבה הרה"צ רבי אהרן געלדצהיילר, נכדו של בעל ההילולא שעמד בדבריו על שאיפתו התמידית של בעל ההילולא זצ"ל להיות תלמידיו תלמידי חכמים לצד דביקות בחסידות ובעבודת ה'. כן נשאו דברי התעוררות רבני וראשי הישיבה.

התרגשות מיוחדת ניכרת הייתה בעת שהושרו גראמען על אודות תולדות חייו של בעל ההילולא זצ"ל שהעלתה בצורה מוחשית את עבודת ה' אותה זכו לחזות המשתתפים עד לפני שלש שנים.

את המעמד הנעימו מקהלת מלכות בראשות בעל המנגן ר' פינחס ביכלר שזימרו ממיטב ניגוני בית שומרי אמונים המופלאים.

בשיאו של המעמד עברו עשרות תלמידי הישיבה שנבחנו על מאות דפים גפ"ת וזכו לקבל פרסים מאת רבני וראשי הישיבה אשר הפליאו את יגיעתם הרבה וידיעתם המוחלטת בנושאים עליהם עמדו בכור המבחן.











































שומרי אמונים גלריה אירוע רבי חסידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד