י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הרב ברלנד קורא ליהודי ארה"ב: "תעלו לישראל"

משיח מגיע: הגר"א ברלנד קורא ליהודי ארה"ב לעלות לישראל עד חג הסוכות - כדי לקבל פני מלך המשיח • האזינו לדבריו

הרב אליעזר בלרנד בהקפות שניות. (באדיבות המצלם)
הרב אליעזר בלרנד בהקפות שניות. (באדיבות המצלם)


הרב אליעזר ברלנד מסר אמש (ג) שיעור דרך הטלפון למרכז ברסלב במיאמי במשך 10 דקות, ובו הוא קרא לכל הקהילה המונה כ-70 נפשות, לעלות לארץ ישראל.

הרב ברלנד אמר בדבריו: "במוצאי יום טוב ראשון של סוכות כולם חייבים להיות בארץ ישראל לקבל פני מלך המשיח בירושלים, גברים נשים וטף וגם תינוקות שלא יודעים איך לזחול. לכן מיד אחרי יום כיפור יש לכולם לעלות לארץ ישראל! וגם לתושבי ארץ ישראל יש לכולם להעלות לירושלים במוצאי יום טוב ראשון של סוכות כדי לשמוע את המלך קורא בתורה כמו שאומר הרמב"ם בהלכות חגיגה".

בראש חודש אלול אמר הרב אליעזר ברלנד בשיעורו: "עכשיו יש לנו 40 יום ליום הכיפורים ו-45 יום עד שנשמת משיח יתגלה ממש".

הרב אליעזר ברלנד מסר כבר 4 שיעורים לאחרונה לתלמידיו ומעריציו בארץ ובעולם דרך הטלפון ואתר שובו בנים אינטרנשיונל, ממקום שהותו בגואטמלה - כפי שנחשף לראשונה ב'בחדרי חרדים'. לפי דבריו של הרב בשיעור שמסר בכ"ב אב, הוא ביקש מתלמידיו לא לבוא אליו לגואטמלה אלא לנסוע לאומן לראש השנה.

"הרב נמצא בעיר הבירה והוא מבקש לא לבוא לשם! לא לבוא! תתנהגו בפשטות! תעשו את הקיבוץ רק אצל רבנו! רק אצל רבנו הקדוש והנורא! ורבנו יגן עליכם בזכות שתהיו כולכם בראש השנה, ולא לעשות שום התחכמויות, אז אתם תראו את משיח בן דוד!"



בכל השיעורים האחרונים שנמשכו במשך כשעה הרב ברלנד דיבר בהתלהבות רבה על הגאולה ותלמידיו הוותיקים אומרים שהם לא שמעו את רבם מדבר בצורה כזאת שנים רבות.

בשיעור בערב ראש חודש אלול הרב הוסיף ואמר תאריכים מדויקים לתהליך של התגלות משיח, שלפי דבריו יתחיל ביום כיפור הזה וימשיך עוד כ-6 שנים עד סוף שנת תשפ"א. "אנחנו עכשיו מכינים את יום הכיפורים של תשע"ו, מכינים את יום הכיפורים יום תשועה לישראל תשפ"א שאז ראש השנה יצא בשבת ופסח במוצאי שבת ויהיה פורים משולש שאז תהיה הגאולה, אז יהיה יום תשועה, תשפ"א, אז יהיה התשועה האמיתית לעם ישראל, שעל זה ניבא דניאל אַלְפַּיִם וּשְׁלֹשׁ מֵאוֹת עַד עֶרֶב בֹּקֶר, 2300 שנה, שזה יסתיים בשנת תשפ"א, שנת תשועה לישראל.

"ועכשיו מכינים אותה בשש שנים האלה, ואת השש שנים האלה מתשע"ה עד תשפ"א זה שנות הגאולה, זה השנים האלה שכל עם ישראל חוזר בתשובה, כל הפושעים הכי גדולים חוזרים בתשובה, כי אין חופשים בעם ישראל, אין פושעים בעם ישראל, אין רשעים בעם ישראל, זה הכול שלבים בגאולה, הכול זה שלבים בהתפתחות הנשמה, בלקבל את חלקי הנשמה, כי הפושע הכי גדול בסוף יהיה הצדיק הכי גדול".

יצוין שבכל השנים הרב ברלנד דיבר נגד מחשבי קיצים ונגד אלה שמנסים כל הזמן לקבוע זמנו של ביאת המשיח, אך אמר כמו שהמלבי"ם כותב, כשנהיה קרובים לגאולה יהיה מותר לדבר על תאריכים. גם הגר"ח קנייבסקי אמר לאחרונה למנכ”ל יד שרה הרב משה כהן ומנהל מוקד המצוקה ותכנית אישפוז בית הרב נחום גיטמן, כשבאו לקבל את ברכתו על התקנת לחצני מצוקה בבתי כנסיות "עד החגים יבוא משיח ולא תצטרכו להתקין יותר לחצני מצוקה".

באדיבות: שובו בנים אינטרנשיונל
הרב אליעזר ברלנד גאולה משיח גואטמלה שובו בנים אינטרנשיונל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד