י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

המשרד לשירותי דת מנגיש: כרטיס טבילה חינם לכלות

מחלקת הנישואין במשרד לשירותי דת פועלת לשיפור הנגשת השירותים לציבור הרחב • בעזרת הכרטיס תוכל כלה להוכיח את זכאותה לטבילה חינם במשך שנה

המשרד לשירותי דת מנגיש: כרטיס טבילה חינם לכלות


במסגרת שיפור שירותי הדת והנגשתם לציבור הרחב, מחלקת הנישואין במשרד לשירותי דת החלה להנפיק כרטיסי תעודות טבילה חינם לכלות בשנה הראשונה לנישואיהן. מעכשיו לא תצטרכי להוכיח שאת נשואה טריה כדי לזכות לטבילה חינם, כרטיס חתום עם תאריכים ברורים - יגדיר את הזכאות.

"בשעה טובה הנפקנו כרטיסי טבילה לכלות ובימים אלו הוצאנו הנחיה לכל בעלי התפקידים כי יש לכבד את הזכות שהכרטיסים מקנה לכלות. בעזרת הכרטיס יוכלו הכלות להוכיח את זכאותן להיכנס למקווה בשנה הראשונה ללא תשלום וזאת בהתאם לתקנות שירותי הדת". כך אמר הרב חזקיהו סאמין, מנהל מחלקת הנישואין במשרד לשירותי דת.

כל זה נעשה בהתאם לתקנות שירותי הדת היהודיים משנת 2013, שעל פיהם כל כלה, בשנה הראשונה לנישואיה זכאית לטבילה בכל מקווה שתבחר ללא תשלום. "זהו עוד צעד מוצלח להנגשת שירותי הדת לציבור הרחב", הוסיף הרב סאמין.

השר לשירותי דת, הרב דוד אזולאי: "אני שמח שתהליך זה הגיע לסיומו ותקופה חדשה מתחילה במקוואות. הכלות החדשות יזכו בשנתן הראשונה לנישואין להתקדש בשם שמיים באופן הפשוט ביותר ויקבלו יחס אישי ואוהב מהבלניות".

מנכ"ל המשרד לשירותי דת, עו"ד עודד פלוס: "תהליכי ההנגשה ושיפור השירות במשרד מקבלים כאן ביטוי פעם נוספת ומוצלחת ביותר. המשרד לשירותי דת שואף לקידמה וכאן היא מוגשת לכלות היקרות באופן בלתי אמצעי".





טבילה מקווה כלה שירותי דת חוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד