י"א סיון התשפ"ד
17.06.2024

המשטרה מקיפה כנס נגד המעצרים המנהליים

כוחות משטרה מקיפים את המתנ"ס ביישוב נוף איילון בו נערך כינוס פעילים; "בעל הבית השתגע"

צילום אילוסטרציה: מיכל פטאל, פלאש 90
צילום אילוסטרציה: מיכל פטאל, פלאש 90


כוחות משטרה גדולים מקיפים את המתנ"ס של הישוב נוף איילון בו נערך כינוס פעילים כנגד ההרחקות המנהליות, במקום שני עצורים והשוטרים מוחקים צילומים. יו"ר 'חוננו' הנמצא במקום: "בעל הבית השתגע".

כוחות יס"מ ומשטרה גדולים מקיפים ברגעים אלו את המתנ"ס בישוב נוף איילון. במקום ישנו כרגע כינוס של פעילים, רבנים ואישי ציבור, בנושא הצווים המנהליים. עד עתה עצרו השוטרים שני מורחקים מיהודה ושומרון שהגיעו לכינוס.

בכינוס נוכחים בין השאר חלק ממקבלי הצווים המנהליים, פעילי ציבור ורבנים כגון פרופסור הלל וויס, הרב יואל שוורץ ממקימי הנח"ל החרדי, ח"כ לשעבר מיכאל בן ארי, בנצי גופשטיין נועם פדרמן וברוך מרזל, עו"ד יצחק בם, מאיר ברטלר ועוד.,

כוחות משטרה מקיפים את המתנ\"ס בנוף איילון בו נערך כינוס פעילים


עדי ראייה מספרים כי השוטרים מוחקים סרטונים ממכשירי פלאפון של משתתפים בכינוס המתעדים את מעשיהם, בהם גם ממכשיר הטלפון של ברוך מרזל, וזאת בטענה כי במקום נוכחים אנשי המחלקה היהודית בשב"כ.

ברוך מרזל בתגובה למחיקת הסרטון ולפעילות המשטרתית סביב הכנס "זו מדינת משטרה, מדינה ששוטריה מגיעים לכנס ציבורי פתוח, מקיפים את הבניין, מצלמים ומפחידים את הבאים, זה בדיוק עניינו של הכנס - שזו מדינת משטרה".

יו"ר ארגון חוננו שמואל (זנגי) מידד אשר משתתף אף הוא בכינוס מסר כי "בעל הבית השתגע. נראה שגם כינוס כנגד צווים מנהליים לא מוצא חן בעיני משטרת ישראל. לצערי המשטרה מקבלת הוראות לפעול כאילו אין מגבלות לכח ואין מגבלות למשאבים".

צילום: עפר מאיר






צילום: ארגון חוננו










12

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד