י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

צומת ג'ית: המחסום הוסר - וישראלי נורה ונפצע

פיגוע ירי בשומרון: בן 46 נורה במהלך נסיעה ונפצע קל בידו • הפצוע: "רוצה להרגיש בטוח במדינה שלי" • צפו

צומת ג'ית: המחסום הוסר - וישראלי נורה ונפצע
חופשי


ושוב זה קורה: פיגוע ירי בשעות הצהריים (א) לעבר רכב חולף בצומת ג'ית בשומרון, נהג הרכב נפצע קל, נערכות סריקות לאיתור המחבל.

בסמוך לשעה 13:00 אזרח ישראלי שנסע בצומת ג'ית מקדומים לחוות גלעד, דיווח שנפצע מירי שנפתח לעברו מרכב פיאט פונטו לבנה, שירה לעברו תוך כדי נסיעה וברח לכיוון כביש גלעד.

הרכב שנפגע מהירי המשיך בנסיעה לכניסה לתחנת המשטרה קדום, שם טופל הפצוע על ידי חובשים ופאראמדיקים של מד"א בשיתוף כוח רפואה של צה"ל.



הפצוע, רונן אדרי, כבן 46, תושב שבי שומרון נשוי ואב לילדים, פונה עם שני פצעי ירי בידו לבית החולים מאיר בכפר סבא במצב קל. בהמשך, שוחרר מבית החולים.

"אני מודה לה' שהציל אותי", אמר הפצוע, "אני מאוד כועס על זה שאנחנו נמצאים כאן בשומרון. ולא בטוח. אני מרגיש שזו רולטה רוסית. אתה נוסע בכביש ופתאום יורים עליך. אני אזרח מדינת ישראל, ואני רוצה להרגיש בטוח במדינה שלי".

יוסי דגן, ראש מועצת שומרון, חבר קרוב ושכן של הפצוע רונן אדרי, שוחח איתו ואמר: "צריך להיות כאן שינוי מדיניות, לא יכול להיות שהממשלה תכבול את ידי צה"ל ולא תאפשר לה להגן על האזרחים וזו בדיוק המציאות שמתרחשת כאן. בדיוק במקום בו אירע הפיגוע היה בעבר מחסום שהוסר כדי 'לא להפריע לשגרת החיים של הערבים'. אם המחסום היה שם היום הפיגוע הזה היה נמנע".

חננאל דורני, ראש מועצת קדומים: "פיגוע הירי בצומת גי'ת ליד קדומים מצטרף לשרשרת הפיגועים נגד אזרחים וחיילים. אני קורא לממשלת ישראל להגביר את אחיזתנו ביהודה ושומרון ע"י בניה ואישורי תוכניות הבניה בכל הישובים, ומחזק את צה"ל להמשיך ולפעול פעולות התקפיות ביתר עוז מאותם מקומות מהם יוצאים המחבלים".







תמונות ירי פיגוע צומת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד