ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

איווט משוכנע: בשנה הבאה - בחירות

יו"ר ישראל ביתנו משוכנע כי בחירות יתקיימו במהלך השנה הבאה • תקף את החרדים: "הממסד הדתי מרחיק אנשים מהיהדות"

צילום: פלאש90
צילום: פלאש90


יו"ר "ישראל ביתנו", ח"כ אביגדור ליברמן, נשא הערב (א') דברים בישיבת מרכז "ישראל ביתנו" המתקיימת בירושלים. ליברמן טען כי במהלך שנת 2016 יערכו בחירות.

ליברמן אמר: "נצטרך להתמודד גם בבחירות לכנסת שיתקיימו במהלך שנת 2016. אני אומר זאת לא בפעם הראשונה, ואני אומר זאת בביטחון מלא: ב-2016 יתקיימו בחירות לכנסת ה-21".

עוד הוסיף ותקף את ממשלת נתניהו: "תראו על מה ויתר צה"ל תחת הנהגת נתניהו ויעלון: הוא ויתר על מערך הגיור הצה"לי, מסגרת שגיירה אלפי חיילים שתוך כדי שירותם הצבאי עברו את תהליך הגיור, וזה היה תהליך שנחשב ידידותי ונח למתגיירים, ודוקא את זה מחליטים להקפיא ודווקא לזה פתאום לא מוצאים כסף במשרד הביטחון.

"עלות ההסכמים הקואליציוניים היא כמעט 9 מיליארד שקל, להכל מצאו כסף, אבל לא ללוחמים שמוכנים למות למען מדינת ישראל,עבורם אין תקציב לגיור. זה חלק מהניסיון לסובב את הגלגל אחורה בכל הנושאים שנוגעים לדת ומדינה שקידמנו בממשלה הקודמת: נישואים, שיוויון בנטל, לימודי ליבה ועוד. ולצערי אני חייב לאמר שכל מי שנתקל בבירוקרטיה של הממסד הדתי מרגיש שזו לא יהדות שמקרבת אלא להפך – גישה שמרחיקה את האנשים מהיהדות ופוגעת באחדות העם".
ליברמן מפלגה ישראל ביתנו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד