ו' סיון התשפ"ד
12.06.2024

בכירי הנהלת 'דגל התורה' התאחדו; למען השבת

יו"ר המפלגה תקף את השר אריאל על חוסר פעילותו למען ש' שמיטה - "בשביל התנחלות הוא היה הופך את השולחן"

הנהלת דגל התורה מתכנסת. באדיבות המצלם
הנהלת דגל התורה מתכנסת. באדיבות המצלם


המאבק כנגד חילולי השבת ברחבי הארץ: הנהלת 'דגל התורה' הארצית התכנסה אמש (א') בבית דגל התורה בבני ברק לדון בדרכי המאבק בהתגברות חילולי השבת ברחבי הארץ ובפרט בירושלים.

יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני נשא דברים חריפים בנושא חילולי השבת ואמר כי "האחריות הבלעדית מונחת על כתפי ראש העיר וחברי המועצה בכל עיר ועיר". גפני הדגיש כי לא ייתכן המצב שנוצר בשבת והנציגים החרדים לא מזעזעים את הקואליציה.

גפני אף התייחס במהלך דבריו לנושא התמיכה בשומרי השמיטה, ותקף בחריפות את שר החקלאות אורי אריאל שלמרות הבטחותיו להעביר תקציב של 4 מיליון שקלים לטובת שומרי השמיטה, לא עשה כן. גפני הוסיף כי אריאל "אפילו לא הגיש בקשה לוועדת חריגים. אם היה מדובר בכספים עבור איזה התנחלות הוא היה הופך את השולחן, שומרי השמיטה לא מעניינים אותו".

בישיבה נרשמה אחדות בתוך המפלגה, כאשר השתתפו בה חברי ועדת הרבנים של 'דגל התורה', חברי הכנסת משה גפני ואורי מקלב, מזכ"ל 'דגל התורה' יעקב אשר, מנכ"ל לב לאחים אליעזר סורוצקין, ראש עיריית מודיעין עילית יעקב גוטרמן, ראש מועצת רכסים יצחק רייך, חבר מועצת העיר ירושלים יצחק פינדרוס, סגן ראש עיריית בני ברק מנחם שפירא, ומרדכי קרליץ.
1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד