ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

חשיפה • הרב מאיר לעיריית בני ברק: "ברצוני לצאת לפנסיה"

בני משפחתו של מנהל הסמינר מוציאים מכתבים חתומים בשמו, המתנגדים להוראותיהם של גדולי ישראל • אלא שמתברר כי הרב מאיר כבר ביקש במכתב שנכתב בכתב ידו לצאת לפנסיה • בפנים: המכתב המלא בפרסום ראשון

צילום: גוגל מפות
צילום: גוגל מפות


'סמינר מאיר' נחשב בשנים האחרונות לאחד המובילים והיוקרתיים בציבור הליטאי בבני ברק, הסמינר הוקם על ידי הגר"נ קרליץ, בברכתו של הגרא"מ שך זצ"ל, לאחרונה נחלש המנהל ונוצר צורך למנות דמות חינוכית שתעסוק בניהול הסמינר.

בחודשים האחרונים נכנסו למעונו של הגראי"ל שטיינמן ראשי הנהלת הסמינר ושטחו בפניו את ההתרחבות של הסמינר ואת הצורך למנות מנהלת רוחנית כדי לדאוג בפרטיות לחינוך התלמידות לאור ההתרחבות הגדולה.

לאחר הדברים הורה הגראי"ל שטיינמן למנות את הרבנית בורשטיין אשת הגרש"י בורשטיין למנהלת הסמינר, וזאת לאחר שהכל נעשה בתיאום עם הרב מאיר ועם אשתו שהסכימו למהלך ואף כתבו מכתב לעיריית בני ברק על כך. הרבנית בורשטיין ידוע כמחנכת גדולה, והיא אף ניהלה בעבר את הסמינר בעיר חדרה.

לאחר ההחלטה הגיעו הנהלת הסמינר לקבל גם את ברכת הגר"ח קניבסקי, לשם הגיעו הרבנית בורשטיין, הסגניות, הגרש"י בורשטיין, יחד עם הגר"י סילמן שליווה את הסמינר בכל השנים האחרונות.

אלא שאחד מבני משפתחו של הרב מאיר הקשור לאנשי 'עץ' זעם על המינוי, תחילה ניסה לפנות למחנכות בסמינר ולסגניות - אלא שהן הודיעו לו כי המינוי מקובל על כולם וגדולי ישראל סמכו עליו את ידיהם, משראה כי הניסיון לא יצלח, הגיע לרב מאיר עם מכתב כתוב וניסה להחתים אותו, יש הטוענים כי המכתב הינו מזוייף, ויש הטוענים כי הרב מאיר חתם מרוב חולשתו.

מה שנחשף עתה לראשונה, כי הרב מאיר כתב מכתב בכתב ידו, כבר בי"א אלול, על רצונו לצאת לפנסיה, זאת לאחר שכבר בחודש תמוז הוא כתב מכתב מעין זה, אלא שלאחר לחצים מצד אותו גורם שהסביר לו כי הוא יפסיד ממונית מכך, כתב מכתב חוזר כי רצונו שלא לפרוש, אך לאחר שהוברר לו כי לא יפסיד ממונית - כתב שוב מכתב שכולו בכתב ידו לעיריית בני ברק והודיע כי רצונו לצאת לפנסיה.



מאיר סמינר מכתב פנסיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 19 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד