י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

אלעד: יופרדו מתחמי החינוך לבנים ולבנות

מתוך הסכמה של ראש העיר ומנהלי המוסדות, הוחלט על הפרדת מתחמי החינוך לבנים ולבנות, בשני מתחמים שהושלמו לאחרונה

צילום: אהרן ברוך ליבוביץ
צילום: אהרן ברוך ליבוביץ


מתוך הסכמה של ראש העיר ומנהלי המוסדות, הוחלט על הפרדת מתחמי החינוך לבנים ולבנות, בשני מתחמים שנבנו והושלמו זה עתה. מדובר על התוכנית לאכלס את מבנה בית הספר "שירת שרה" במבנה ליד תלמוד התורה תורת חסד, ועל פי ההסכמות שהושגו בית הספר יאוכלס במבנה ברחוב בן זכאי, שם שכן עד כה תלמוד התורה פרי תואר, כשעתה נכנסו למבנה סמוך תלמידות בית הספר לבנות פרי תואר.

לאחר פניות רבות מרבנים מאלעד, הורים לתלמידים במספר מוסדות ומנהלי מוסדות סמוכים, על כך שאכלוס מוסד לבנות "שירת שרה" במתחם אחד עם מוסד לבנים, אינו עולה בקנה אחד עם השאיפה והפעילות לשמירה על צביון העיר ומוסדות החינוך שבה, הציג ראש העיר להנהלת בית הספר "שירת שרה" מספר חלופות לאכלוס בית הספר תוך שמירה על עקרונות הקדושה והתורה.

החודש הושלם אכלוס תלמוד התורה "תורת חסד" במבנה החדש, כשלצידו כבר פועלים מספר תלמודי תורה וישיבות. עתה, כאמור, עלה חששם של גורמים רבים לאכלוס מוסד לבנות במתחם אחד וסמוך לכל אותם מוסדות, כאשר הפונים ביקשו לבחון אם יש אפשרות לאכלס את מוסד הבנות במקום אחר, ותחת זאת להביא למקום מוסד לבנים.

במהלך השבוע התקיימו מספר רב של ישיבות, עם ההנהלות ועם אנשי חינוך ורבנים, ועתה כאמור הגיעו כל הצדדים להבנה והסכמה בדבר אכלוס מוסדות החינוך.

הנהלת בית הספר הודיעה להורים כי "הגענו להסכם עם העירייה על קבלת המוסד פרי תואר לשעבר לבית יעקב שירת שרה .

"מוסד פרי תואר קיבלו תקופת התארגנות ועוד כמה ימים לצביעה וחידוש המבנה כך שניכנס מייד לאחר החגים למבנה הקבע.

"פתיחת שנת הלימודים תיפתח כסדרה מחר יום ג בשעה 8:00 במבנה החדש הסמוך לפארק", לשון ההודעה.

ראש העיר ישראל פרוש אמר כי הוא "מברך על ההסכמות שהושגו ויסייעו לשמירה על צביון החינוך בעיר", לדבריו הושקעו מאמצים רבים לבניית המוסדות על מנת לאפשר לתלמידים את התנאים הפיזיים הנוחים ביותר ללימודים, "אך טבעי הוא שלא נזניח את החלק העיקרי - הרוחני"
פרוש מבנה בנים בנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד