ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

יעלון: "האזור עובר טלטלה ללא תקדים"

שר הביטחון בוגי יעלון: "המזרח התיכון חווה טלטלה חסרת תקדים שאין רואים את סופה" • "עושים הכל להחזיר את החללים והשבויים"

יעלון. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון
יעלון. צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון


בטקס התייחדות עם חללי חיל הים, הערב (ב'), אמר שר הביטחון משה (בוגי) יעלון כי המזרח התיכון חווה "טלטלה חסרת תקדים שאיננו רואים את סופה" וכן התייחס להדר וגולדין ולישראלים המוחזקים בעזה ואמר "אנו עושים ככל יכולתנו והופכים כל אבן להשיבם".

יעלון דיבר על המצב הביטחוני במזרח התיכון אשר "חווה טלטלה חסרת תקדים שאיננו רואים את סופה. חוסר היציבות הזה מאלץ את מדינת ישראל לפגוש במדינות, ישויות וארגונים חסרי מעצורים החמושים בנשק איכותי ואידיאולוגיה רצחנית".

הוא הבהיר כי: "נדע לפעול נגד דורשי רעתנו בנחישות ובעוצמה, אך גם באחריות ובשיקול דעת. בדיוק כפי שפעלנו לאחרונה בסיכול חוליית הטרור שירתה מסוריה לעבר ישראל.

"לחיל הים היה, יש ויהיה חלק במאבק הזה, לאורך חופי ישראל ואף הרחק מהם. כשהם מגיחים מאפילת הים ומפתיעים את אוייבנו, הופכים הלוחמים בשייטות ותומכי הלחימה את חיל הים לזרוע הארוכה של מדינת ישראל וצבא ההגנה לישראל.

"מתי מעט יודעים כמה מורכבת פעילותו של החיל ופעילותם של משרתיו, וההצלחות הספורות שנחשפות - כמו לחימת החיל במערכת 'צוק איתן' והשתלטות לוחמיו על ספינות טרור הנושאות נשק המיועד לארגוני הטרור - הם רק טיפה בים נוכח העשייה המרשימה, החשובה והחשאית במערכה שבין המערכות.

"זו העת לזכור את סמל ראשון אורון שאול וסגן הדר גולדין זכרם לברכה, שנפלו לא הרחק מכאן ואנו מחויבים להשיבם לישראל, כמו גם את האזרחים הישראלים המוחזקים ברצועת עזה, שאר נעדרי צה"ל והחללים שמקום קבורתם לא נודע, רבים מהם לוחמי חיל הים.

"אנו עושים ככל יכולתנו והופכים כל אבן להשיבם לישראל או להגיע לקצה חוט שיפתור את תעלומת היעלמותם. זו חובתנו לבנים, זו חובתנו למשפחות".
חיל הים הדר גולדין אורון שאול

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד