ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

חילופי אש כבדים בין כוחות צה"ל למחבלים בג'נין; לוחם נפצע בינוני

מבצע שהסתבך: אש נפתחה לעבר כוחות צה"ל וימ"מ שהגיעו לעצור מבוקשים בג'נין • לוחם ימ"מ נפצע בינוני • לפי דיווחים פלסטיניים חוסלו מספר מבוקשים

חילופי אש כבדים בין כוחות צה"ל למחבלים בג'נין; לוחם נפצע בינוני
.


קרב לילי: במהלך פעילות כוחות הביטחון בעיר ג'נין למעצר מבוקשים הערב (ב'), נפתחה אש לעבר הכוח - לוחם ימ"מ נפצע באורח בינוני.

כוחות צה"ל וימ"מ המלווים באנשי שב"כ פשטו אמש סמוך לשעה 21:00 על מחנה הפליטים ג'נין במבצע של מעצר מבוקשים. לוחם ימ"מ נפגע מירי שמקורו טרם ברור, ופונה במסוק לבית החולים רמב"ם בחיפה.

הכוחות הגיעו לבתיהם של מספר מבוקשים וכיתרו את הבתים. באחד הבתים, המבוקש בסאם סעדי, בכיר הג'יהאד האיסלאמי שריצה עונש מאסר בישראל התבצר בביתו, והתנהל קרב יריות במקום. עדיין, לא בטוח אם שעה אותה עת בביתו. הכוחות פשטו גם במחנה הפליטים בבית משפחת אבו אל היג'א המשתייכת לזרוע הצבאית של חמאס בגדה, דם נעצרו שני מבוקשים. כמו כן מדווחים בכלי התקשורת הפלסטינים על מעצרו של איסלאם חומד.



הלוחם, נקלט בחדר הלם בבית החולים רמב"ם כשהוא בהכרה מלאה. לאחר בדיקות CT ובדיקות נוספות, הועבר לחדר ניתוח לטפל בפציעה בפלג גופו התחתון. מצבו מוגדר בינוני ויציב.

היות ועיתונאים הורחקו מזירת הקרב, טרם ברור כמות ואופי הפציעות של הפלסטינים, ובעיקר בשל העובדה כי האירוע טרם הסתיים. על פי דיווחים ראשונים שהגיעו, נמסר על מספר הרוגים וכן פצועים. ככל שנוקפות השעות, יש הכחשה בקשר להרוגים, והסהר האדום מדווח על חמישה נפגעים באורח קל שפונו לבית החולים בג'נין.

מושל ג'נין מסר כי על ביתם של אבו אל היג'א, נורו שתי פצצות, הבית ניזוק בצורה משמעותית וקשה לגשת אליו, כך שאין לדעת בבירור מה מצב הפצועים ואם יש הרוגים. כמו כן שכניו של המבוקש גורשו מהבית.





















צהל גנין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד