א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

שלום כיתה א': 2,194,931 תלמידים פתחו את השנה

מעל ל-150 אלף ילדי כיתות א' פסעו הבוקר לראשונה בשערי בית הספר • צפו בשר החינוך משגר ברכה

בנט בפתיחת שנת הלימודים הבוקר. צילום: יונתן סינדל, פלאש90
בנט בפתיחת שנת הלימודים הבוקר. צילום: יונתן סינדל, פלאש90


שנת הלימודים החדשה תשע"ו נפתחה הבוקר (ג') בשעה 8:00 כסדרה בכל רחבי הארץ.

2,194,931 תלמידים וילדים התחילו את שנת הלימודים, מתוכם 157,477 תלמידי כיתות א', אשר החלו את דרכם לראשונה במערכת החינוך.118,721 תלמידי י"ב' יחתמו השנה, 12 שנות לימוד במערכת החינוך. לצדם, יפתחו את השנה 166,208 עובדי הוראה.

מנכ"לית משרד החינוך מיכל כהן הדגישה בחדר המצב כי "שנת הלימודים תפתח הבוקר כסדרה, לא נתגלו קשיים במענים למוסדות החינוך וכל האתגרים שהוצבו בפתחה של מערכת החינוך בשלושת החודשים האחרונים נפתרו בשיתוף פעולה בין כל הגופים, רשויות, הורים וארגוני המורים. אנחנו מודים לכל העוסקים במלאכה, פתיחת שנה חלקה מאפשרת לכל התלמידים והמורים להתחיל הבוקר את החינוך עם חיוך על הפנים".



ברכת שר החינוך נפתלי בנט לילדי ישראל: "אני מאחל בוקר טוב לכל ילדי ישראל. בעוד פחות משעה אתם נכנסים לשערי בית הספר. המורים מחכים לכם עם המון אהבה, עם המון רצון. המורים המצוינים של מדינת ישראל. והשנה אתם מגיעים למערכת חינוך יותר אישית ויותר אנושית. יותר אישית כי היא קטנה יותר - הכיתות א' קטנות יותר לכל הילדים כדי שהמורה והמורה יגיעו לכל אחת ואחד ממכם. גם בגני הילדים תחכה סייעת שנייה בגני הילדים, כדי לתת את היחס האישי לכולכם. המערכת גם יותר אנושית שמגיעה לכל ילד עם צרכים מיוחדים ולכן אני מאחל לכם שנה מוצלחת. אני אוהב אתכם מאוד.

במסגרת פתיחת שנת הלימודים, אלפי שוטרים, לוחמי מג"ב ומתנדבים פועלים בסביבת מוסדות החינוך, בדגש על מענה מבצעי בהיבטי אבטחה ותנועה.

בנוסף, תהא פעילות מבצעית מוגברת ערב פתיחת שנה"ל, לרבות פעילות ביטחון שוטף במעגלי האבטחה החיצוניים, בהם יוקמו מחסומים לבדיקת כלי רכב ואנשים, יתוגברו הסיורים בסביבת בתי הספר וכן ייערכו בדיקות של חבלנים לאיתור חפצים חשודים בסביבת המוס"ח ותחנות ההסעה.
בנט לימודים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד