י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

כתב אישום נגד החייל שירה בשוק מחנה יהודה

וויכוח על מוזיקה רועשת התדרדר לעימות אלים שהגיע אף לירי ולפציעת עוברי אורח בשוק • כעת האישום

כתב אישום נגד החייל שירה בשוק מחנה יהודה


שבועיים וחצי לאחר היריות בשוק מחנה יהודה בירושלים, הוגש היום (ג') בבית המשפט המחוזי בירושלים כתב אישום כנגד שלושה מעורבים, כולם תושבי מבשרת ציון.

פרקליטות מחוז ירושלים, באמצעות עו"ד חן בן שלום, הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד נאור כהן, חייל בצה"ל, בעקבות ביצוע עבירות של חבלה בכוונה מחמירה, פציעה בנסיבות מחמירות והיזק בזדון.

כמו כן הוגשה בקשה למעצרו עד תום ההליכים. נגד יעקב כהן, (אחיו של נאור) וטיראן חנייא, הוגש כתב אישום בעקבות ביצוע עבירות של תקיפה בנסיבות חמורות והיזק בזדון.


צילום: ציקי פרנק

על פי כתב האישום, ביום שישי התפתח עימות מילולי במחנה יהודה בין שני בעלי דוכנים, אתי חנייא, ורמי ארגואני. בעקבות הוויכוח שהחל על מוזיקה רועשת מצידו של רמי, הזעיקה אתי את בניה נאור ויעקב.

בסמוך לשעה 16:00 הגיעו שני הבנים כאשר אחד מהם עם נשק צהלי, בזמן שבן זוג אמם - הנאשם השלישי טיראן גם שוהה במקום. יעקב, ניגש לעמדת המחשב והמוזיקה והדף אותם לקרקע תוך תקיפת העובד באגרופים בגבו ובראשו תוך שבירת משקפיו. תוך כדי התגרה הצטרף בעל הדוכן רמי, ובעקבותיו גם נאור כהן כשהוא באמצעות נשקו גורם נזק לכוסות ובקבוקים השייכים לרמי.

מיד לאחר מכן הגיע טיראן עם מוט ברזל והיכה את רמי בראשו. נאור דרך את נשקו לכיוונו של רמי וצעק 'אני יורה' - וירה. הכדור פגע בירכו של רמי, יצא ממנו וורסיסים ממנו חדרו לכף רגלו של עלא מוחמד עלי ולברכו של יהונתן קרמר, שני עוברי אורח שהחלו להימלט בעקבות שמיעת הירי.

רמי שנמלט מהמקום, ספג 2 כיסאות שהושלכו לעברו על ידי יעקב וטיראן. בן הזוג לא הסתפק בכך, חזר לדוכן המשמש אף כ'בר', שבר כוסות באמצעות מוט הברזל שבידו, והטיח ברצפה את אחד הרמקולים במקום.

בעקבות הירי שביצע נאור, נגרם לרמי חוזר ניסה וחור יציאה בירך ימין. לעלא נגרן פצע כניסה של קליע בכף רגלו וחדירת חלקי קליע שהצריכו ניתוח להוצאתם בהרדמה מלאה. ליונתן נגרמו שני פצעי הכניסה של ריסיסים בברכו. כמו כן נגרמו נזקים בבר.
מחנה יהודה ;

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד