י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מתחילים שנת לימודים בטוחה בדרכים עם עמותת אור ירוק

עמותת אור ירוק: "על המדינה להגביר את ההסברה בבתי הספר ובגני הילדים בנושא בטיחות בדרכים בכדי להעלות את מודעות הילדים והוריהם לנושא"

מתחילים שנת לימודים בטוחה בדרכים עם עמותת אור ירוק



שנת הלימודים תשע"ו החלה היום בכל רחבי הארץ וכמדי שנה, עמותת אור ירוק פעלה בכל רחבי הארץ בכדי לוודא כי הילדים יעברו אותה בשלום ובבטיחות בדרכים. בראשון לספטמבר, עם פתיחת שנת הלימודים, העבירה עמותת "אור ירוק" למאות בתי ספר וגני ילדים בכ- 130 יישובים בכל רחבי הארץ – יהודים וערביים – מגוון דפי פעילות וחומרים נוספים שמטרתם להזכיר לילדים את כללי הבטיחות בדרכים.

בחלק מהיישובים, הגיעו מתנדבי מועדוני אור ירוק בשעות הבוקר לפתח בתי הספר, קיבלו את פני התלמידים בחיוך והעניקו להם סימניות מיוחדות הכוללות את שלושת כללי הבטיחות המרכזיים לילדים: רכיבה בטוחה על אופניים, חצייה בטוחה של הכביש ונסיעה בטוחה ברכב. בנוסף נתלו שלטים המזכירים לתלמידים את חשיבות השמירה על כללי הבטיחות בדרכים.

בלמעלה מ- 100 בתי ספר בהם מופעלת תכנית "סע לשלום", ההורים המתנדבים יחד עם מתנדבי מועדוני אור ירוק המתינו לכלי הרכב בשער בית הספר והורידו את הילדים בבטחה.

גם מתנדבי עמותת אור ירוק בגני הילדים במסגרת תכנית "זה"ב בגן" חגגו גם הם עם הילדים את פתיחת שנת הלימודים. כ - 1500 גמלאים מתנדבי התכנית הצטרפו לצוות הגן כדי לסייע בקבלת הילדים בשבוע הראשון. במהלך השנה ישתלבו המתנדבים בפעילות הגן ויעבירו תכנים בנושא שמירה על כללי הבטיחות. תכנית זה"ב בגן מופעלת על ידי תנועת של"מ – החברה למתנ"סים ועמותת אור ירוק בשיתוף משרד החינוך.

על פי נתוני עמותת אור ירוק בכל שנה נהרגים בממוצע כ-36 ילדים (0-14) בתאונות דרכים, נתון שמציב את ישראל במקום הראשון מקרב המדינות המפותחות (OECD) בשיעור הילדים ההרוגים מתאונות דרכים.

עמותת אור ירוק: "בכדי להפחית את מספר הילדים המעורבים בתאונות דרכים, על המדינה להגביר את ההסברה בבתי הספר ובגני הילדים בנושא בטיחות בדרכים בכדי להעלות את מודעות הילדים והוריהם לנושא. עמותת "אור ירוק" מאחלת שנת לימודים בטוחה לכל ילדי ישראל".
עמותת אור ירוק פעילות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד