כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

המשטרה ממליצה: להעמיד לדין את ח"כ חזן

משטרת ישראל ממליצה להעמיד לדין את ח"כ אורן חזן • לפי החשד, בטרם נבחר לכנסת, הוא תקף את מנכ"ל עיריית אריאל

המשטרה ממליצה: להעמיד לדין את ח"כ חזן


המשטרה ממליצה להעמיד לדין את ח"כ אורן חזן, בגין תקיפת מנכ"ל עיריית אריאל במשרדי העירייה במהלך וויכוח על רקע הטלת עיקול בגין חוב לעירייה.

אגף החקירות והמודיעין להב 433 יאח"ה - היחידה סיימה לאחרונה חקירה שעניינה חשד לביצוע עבירות של תקיפת עובד ציבור והתנהגות פסולה במקום ציבורי על ידי חבר הכנסת אורן חזן.

לפי החשד באוקטובר 2014, בטרם התמנה לתפקיד ציבורי, תקף אורן חזן את מנכ"ל עיריית אריאל במשרדי העירייה, במהלך ויכוח שהתגלע ביניהם על רקע הטלת עיקול בגין חוב לעירייה.

החקירה החלה בראשיתה על ידי יחידת מרחב שומרון במחוז ש"י וזאת בעקבות תלונה שהגישו נציגי העירייה ובהמשך, לאחר בחירתו של מר חזן לכנסת, בתיאום עם פרקליטות המדינה ובהנחיית ראש האגף לחקירות ולמודיעין, הועברהמשך ביצועה ללהב 433 יאח"ה.

ראש האגף לחקירות ולמודיעין קיבל את עמדת ראש להב 433 והיחידה החוקרת כי נתגבשה תשתית ראייתית לביצוע העבירות האמורות ע"י חה"כ אורן חזן. תיק החקירה יועבר בימים הקרובים לפרקליטות לצורך עיון וקבלת החלטה.

יזן אמר בתגובה לדברים: "אין בלבי ספק כי כאשר יגיע התיק ליועץ המשפטי לממשלה, שהוא הסמכות היחידה שקובעת ומקבלת החלטה בנושא, הוא יורה על גניזת התיק מחוסר אשמה, בדיוק כפי שעמד להיגנז, טרם בחירתי לכנסת. כאמור אין לי ספק כי היועץ המשפטי יקבל החלטה מושכלת ולא פופוליסטית ולא יושפע מהעליהום התקשורתי וממסע הציד והשטנה המתנהל נגדי זה חודשים".

עוד הוסיף: "תיק זה, שבו אני התלוננתי ראשון, בנוי על אדני שקר ויריבות פוליטית. התיק נפתח מחדש מסיבות שעוד ידובר בהן. הדברים מדברים בעד עצמם ואני מאמין כי גורמי המשפט לא ייגררו לקרנבל התקשורתי ולמסע ההסתה נגדי. אמשיך בתפקידי ובשליחות הציבורית בחריצות ובמסירות למען כלל הציבור, למען עם ישראל וארץ ישראל".


אורן חזן ביומו הראשון בכנסת
אורן חזן אריאל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד