כ"ה אייר התשפ"ד
02.06.2024

ערוץ 10: מקורבו של בנט נבחר להוביל קמפיין של משרד החינוך

משה קלוגהאפט, מי שניהל עבור בנט מספר קמפיינים, נבחר באמצעות לשכת הפרסום הממשלתית להוביל את הקמפיין החדש של משרד החינוך ■ ערוץ 10: המהלך חוקי אך "מריח לא טוב" ■ משרד החינוך: "משה קלוגהאפט הוא אסטרטג ותיק ומוערך"

  • י"ח אלול התשע"ה
צילום: יונתן זינגל פלאש 90
צילום: יונתן זינגל פלאש 90


משה קלוגהאפט, אחד ממקורביו של שר החינוך נפתלי בנט ומי שניהל בעבורו את הקמפיין לראשות הבית היהודי ואת שתי מערכות הבחירות האחרונות של המפלגה - הוא האסטרטג שלו גם כיום, ונבחר להוביל את הקמפיין החדש של משרד החינוך לקידום לימוד המתמטיקה. כך נחשף הערב (ג') ערוץ 10.

ע"פ הדיווח, קלוגהאפט נבחר באמצעות לפ"מ - לשכת הפרסום הממשלתית כאשר לפני מספר שבועות נערך דיון בנושא במשרד החינוך, בין המשתתפים היו בנט, קלוגהאפט, דוברת המשרד ונציג לפ"מ. בסיום הדיון נקבע שקלוגהאפט מצא חן בעיני הלקוח - משרד החינוך.

בערוץ 10 מציינים כי קלוגהאפט נחשב קמפיינר מצוין, ההליך עצמו חוקי, אך "מעלה ריח מאוד לא נעים".

קלוגהאפט מסר בתגובה כי: "אני שוקל לגבות שקל על כל תחקיר של ערוץ 10 בנוגע אליי ואז לא אצטרך לעבוד יותר בשום קמפיין".

ממשרד החינוך נמסר: "האובססיה של ערוץ 10 לא תשנה את העובדה שהשר בנט עשה במאה ימים בחינוך מהלכים שלא נעשו כאן בשלושים שנה. הקמפיין המוצלח ללימודי המתמטיקה הביא תוך יומיים למאות פניות של הייטקיסטים להשתלבות בפרויקט, כמות שקודם לכן לא השגנו בשנה שלמה".

עוד טוענים במשרד החינוך כי "משה קלוגהאפט הוא אסטרטג ותיק ומוערך, ספק מורשה של לפ"מ, שדורג כמוביל בישראל בתחומו ע"י המגזין העולמי פורבס כבר לפני שבע שנים על פועלו. לפ"מ בחרו את אנשי המקצוע הטובים ביותר להצלחת הקמפיין, והצלחת המהלך כבר מוכיחה את עצמה לטובת כל ילדי ישראל".
.

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד