י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

למרות הפגרה: התקציב מגיע לכנסת

למרות הפגרה: מליאת הכנסת צפויה לאשר היום בקריאה ראשונה את תקציב המדינה לשנת - 2016-2015

.
.





למרות הפגרה: תקציב המדינה מגיע להצבעה בכנסת. מליאת הכנסת צפויה לאשר היום (ד') בקריאה ראשונה את תקציב המדינה לשנת - 2016-2015.

הכנסת גם צפויה לאשר את מינוי סגן השר יעקב ליצמן לשר הבריאות.

מליאת הכנסת תדון במספר חוקים בראשם חוק התקציב שבו יאושרו מיליארדי שקלים. עבור תקציב שנת 2016. הדיונים צפויים לגלוש אל תוך הלילה עקב הדיון הארוך.

שר האוצר משה כחלון אמר לאחר הנחת חוק התקציב בכנסת. "אני גאה להגיש תקציב אחראי ומאוזן לכנסת ישראל.

תקציב זה שעבר את אישור הממשלה מהווה ביטוי לסדרי העדיפויות שלה. בתקציב זה נעשו הרחבות תקציביות משמעותיות בהוצאות האזרחיות. בחינוך, בבריאות, בביטחון הפנים ועוד, בכל הנושאים האזרחיים יש הגדלת תקציב לטובת אזרחי ישראל.

חוק התקציב לשנת 2015-2016 מלווה בחוק הסדרים רחב ומלא ברפורמות הכרחיות למשק. אלו רפורמות גדולות, אשר לא נראו כמותן שנים רבות. לצד ההטבות וההקלה על חיי האזרחים ביוקר המחייה ובהיצע הדיור אנחנו מטפלים בנושאי השקעות, תשתיות, ובקירוב הפריפריה למרכז. כל אלה הינם מנועי צמיחה למשק".

מליאת הכנסת אף צפויה לאשר את בקשת הממשלה ולאשר את מינוי סגן שר הבריאות יעקב ליצמן לשר הבריאות ואת השר אופיר אקוניס לשר המדע, הטכנולוגיה והחלל.

כזכור מועצת גדולי התורה של אגדות ישראל אפשרו לליצמן להתמנות לתפקיד שר זאת בעקבות החלטת בג"צ לעתירה יש עתיד על דרישה לשר בפועל במשרד הבריאות.
אוצר חוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד