י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

המיזם של הרב קוק: קריאת שמע לכל אחד • צפו

הרב דב קוק מטבריה יוצא במבצע חדש - ושלט ענק בנתיבי איילון מכריז זאת • צפו בוידאו של הרב מסביר

המיזם של הרב קוק: קריאת שמע לכל אחד • צפו
שוקי לרר


כבר תקופה ארוכה שהמקובל הגאון הצדיק רבי דב קוק מטבריה לקח על עצמו לקיים "מבצע" לזכות כל יהודי ויהודי לקרוא קריאת שמע בכל לילה פעם אחת.

הרב קוק חוזר ומדגיש שלקרוא בלילה קריאת שמע פעם אחת זו מצוות עשה מן התורה. לא משנה מתי קוראים קריאת שמע בלילה - העיקר לקרוא. אפשר מתחילת הלילה עד הבוקר.

לצורך המבצע הזה הודפסו מאות אלפי ברכונים של קריאת שמע בעיצובים שונים, אותם הרב קוק מחלק . לאחרונה הרב קוק יצא מספר פעמים למקומות שונים וחילק שם את הקריאות שמע. גם מי שמגיע לרב לקבל ברכה ועצה, שומע את ההוראה - תקרא קריאת שמע בכל לילה.

קבוצת אנשי עסקים הדפיסו שלט ענק בכביש איילון כך שכל רכב שעובר רואה "שמע ישראל ה' אלקינו ה' אחד", וכל זה להצלחת עם ישראל. הבוקר, לאחר שנתלה השלט הענק בכביש איילון, הרב הסביר בסרטון קצר מה מטרת השלט הזה.

הרב קוק - "בענין השלט ששמו באיילון, אנשים טובים עשו את זה, והמטרה של השלט היא כמובן שאנשים יקראו קריאת שמע בכל לילה, שוב לא לפני השינה, אלא בכל שעה שתחפצו להעביר קריאת שמע בכל לילה, זה הכרטיס של הלילה, זה ההצלחה של הלילה, זה השמחה, כל יהודי רוצה את זה בטוח יותר ממני, שנה טובה ומתוקה בזכות זה ובזכות כל המצוות, וכל הישועות".

הרב קוק שמע ישראל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד