ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024

זייברט לגר"י קלמנוביץ': "ניסו לגרור את מעכ"ת למחלוקת ואלימות"

בעקבות תמיכת הגר"י קלמנוביץ' במינוי הרבנית אריאל לנהל את סמינר מאיר, בניגוד לעמדת גדולי ישראל, מסביר ראש העיר במכתב מיוחד לגר"י: "המינוי נעשה בעצתם של גדולי ישראל... ובשיתוף פעולה מלא עם המנהל הרב מאיר" • בפנים: המכתב

זייברט לגר"י קלמנוביץ': "ניסו לגרור את מעכ"ת למחלוקת ואלימות"
גוגל מפות


סערת סמינר הרב מאיר נמשכת: לאחר שראש העיר בני ברק ביקר אצל מנהל הסמינר הרב שמואל מאיר ובעקבות הביקור יצאה הודעה מסודרת על מינויה של הרבנית בורנשטיין למנהלת הסמינר, ולאחר שהובהר כי הניסיון למנות את הרבנית אריאל אינו חוקי, חושף 'בחדרי חרדים' מכתב מיוחד ששלח חנון זייברט לגר"י קלמנוביץ'.

כזכור, בשם הגר"י, המוכר בבני ברק כמי שמנותק מהבלי עולם הזה, פורסם כביכול הוא תומך בעמדת בני משפחתו של הרב מאיר, המנוגדת לגדולי ישראל הגראי"ל שטיינמן והגר"ח קנייבסקי, ובעד מינויה של הרבנית אריאל.

בעקבות כך כותב ראש העיר: "ראיתי מכתבו בנוגע למינוי הרבנית בורנשטיין... לצערי גורמים שונים הטעו ככל הנראה את מעכ"ת. המינוי נעשה בעצתם של גדולי ישראל המכוונים את דרכי החינוך בסמינרים בעיר בני ברק שנים רבות. ובשיתוף פעולה מלא עם המנהל הרב מאיר שכבר לפני כחודשיים הודיע כי רצונו לצאת לפנסיה והבין את הצורך במינוי. (ולצערי מאז כבר פורסמו כמה וכמה מכתבים בשמו, וברור שגורמים שונים שלא חפצים ביקרו הביאו אותו למצב הזה).

"צר לי כי ככל הנראה ניסו לגרור גם את מעכ"ת למחלוקת ואלימות המתנהלת בעיר..."

זייברט מציין בסיום המכתב כי הוא נכתב כאיש פרטי ולא מתוקף תפקידו.



מכתב זייברט ראש עיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד