ז' סיון התשפ"ד
13.06.2024

"עלינו להדוף כל הזמן את ההכפשות הנוראות על מדינת היהודים"

ראש הממשלה נתניהו השתתף הבוקר בטקס הרמת כוסית לכבוד השנה החדשה במשרד החוץ ונאם על המשימות בשדה ההסברה • "תמיד השמיצו יהודים כמו שמשמיצים את מדינת היהודים, ההבדל אחד - היום יש לנו מדינה, צבא ומשרד חוץ"

"עלינו להדוף כל הזמן את ההכפשות הנוראות על מדינת היהודים"


ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף הבוקר (ה') בהרמת כוסית לקראת ראש השנה במשרד החוץ, במהלכה נאם ועמד על המשימות של ישראל בגזרת ההסברה הבינלאומית.

נתניהו נפגש עם סגנית השר ציפי חוטובלי, מנכ"ל המשרד דורי גולד ופורום ההנהלה, ולאחר מכן הצטרף להרמת כוסית וברכות עם כלל עובדי משרד החוץ.

ראש הממשלה נתניהו: "צריך להדוף כל הזמן את ההכפשות הנוראות על מדינת היהודים, דבר שיש בכוחנו לעשות, בניגוד לאלפי שנים של ההיסטוריה שלנו שלא יכולנו ולא הייתה בידינו היכולת להדוף את ההכפשות הנוראות על היהודים עצמם.

"מה שהיה נכון לגבי היהודים עצמם נכון לגבי מדינת היהודים עם הבדל אחד - היום יש לנו מדינה, היום יש לנו צבא והיום יש לנו משרד חוץ, ואנחנו עסוקים ואתם עסוקים הרבה פעמים בהדיפת השקרים ובלימת החרמות והדבר הזה מחייב מאמץ גדול, אינטלקטואלי ונפשי, ואני רוצה לברך אתכם ולהביע את תודתי על ההשתתפות שלכם והחלק החשוב שלכם במאמץ הזה".

נתניהו הוסיף ואמר כי - "קיום הקשר ההדוק שלנו עם המדינות המסורתיות, בראשן ארה"ב, גם מול חילוקי דעות ויש כאלה, אם כי אני חייב להגיד שרוב מוחץ של הציבור האמריקני רואה עין בעין איתנו את הסכנה מאיראן, וחשוב להגיע לדעת הקהל האמריקאית בעובדה שאיראן היא האויבת של ארה"ב, היא מכריזה על זה באופן גלוי וישראל היא בעלת הברית של ארה"ב, להבנה הזאת יש השלכות חשובות לביטחוננו להמשך".

1

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד