י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

גם הגרמנים נשברו: אירופה נלחמת במוסלמים

מאות אלפי פליטים מוסלמים גודשים את אירופה ודורשים יחס וכסף • כעת מתחילים להבין שם את ישראל • טור

גם הגרמנים נשברו: אירופה נלחמת במוסלמים


הם שוצפים קוצפים ומגיעים מכל הכיוונים. בספינות רעועות, ברכבות מקצה לקצה, בכל סוגי הרכבים ובכל מה שזז ומתנועע. ברגל, ביבשה, באוויר ובים. גונבים גבולות, מטפסים על גדרות, חוצים יערות ונהרות, עוקפים מכשולי טבע ומחסומים שנבנו בידי אדם. הם בתזוזה לחירות, לחופש. הפליטים.

אירופה-המערבית קלטה בשנים האחרונות מיליוני פליטים ומהגרי עבודה מהחצר האחורית של אירופה הענייה והשסועה. בוסניה, סרביה, בסרביה, מונטנגרו וכל שאר חבלי יוגוסלביה לשעבר. גם באם חלקם מוסלמים, הם בעלי מנטליות אירופאית, מה שהקל על קליטתם והשתלבותם ההדרגתית בחברה החדשה.

אירופה העשירה, שבעה ומדושנת, אירופה הלבנה שקצב גידול האוכלוסין שבה הינו קצב שלילי, פוחת והולך, נזקקה נואשות למהגרי העבודה, ולפליטי המלחמות שעושים עבורה את מכלול ה'עבודות השחורות', המלוכלכות. שכולם צריכים, אך לא רוצים...

מאות האלפים שהגיעו ומגיעים מאפריקה הלוחמת עצמה למוות, סומאליה, גאנה, סודאן ועוד, התפזרו בפיזור רחב ביבשת ונקלטו. הם שונים, בולטים, הם יצרו גיטאות וסביבה אורבנית אותנטית, במרכזי הערים. אך צריך אותם. הכלכלה האיתנה והצורך הנואש בידיים עובדות 'הטמיעה' אותם. הם חיזקו את הכלכלה הפורחת ונתנו לה ״דרייב״ להמשיך לשגשג.

כעיקרון, אדם עובד, בעלי משפחות, אנשים יצרנים. הינם ״תועלתיים״ לסביבה ולכלכלה. למרות השוני המנטאלי והחזותי. אירופה הליברלית בעלת ההיסטוריה שלא נשכחת, ידעה לקלוט אותם וליהנות מהם ומעבודתם הפרודוקטיבית.

מחאות סבירות, מעט הפגנות נגד באזורי ימין מוכרים, צרימות, חריקות, הימין הקיצוני הפגין! מחה! אך הפרופורציות נשמרו. החשש מהדבקת תווית של ״ניאו נאצי״ משתק את פעילות הנגד, באירופה הליברלית ככלל ובגרמניה הרגישה כפרט.

כל זה עד שנת 2015. השנה חל המשבר הגדול. הקילוח האנושי שהרווה את רגבי האדמה החרבים שצמאים למים!! הפך לאשד-אדירים, שוצף וגורף שמאיים להטביע את היבשת על 'תרבותה', 'אנינותה' ו'ייחודיותה'. מדובר על מיליונים וזה לא נגמר.

בגרמניה לבד, השנה הצפי הוא לקליטת 800.000 פליטים! בשנת 2016 זה אמור לחצות את המיליון! ״שינוי אתני דמוגרפי״ מעשי, שמתרחש מול עינינו בזמן אמת. הפעם זה שונה לחלוטין. הפליטים מסוריה, דארפור, עיראק, לוב, -פליטי דע״ש- כפי שהם מכונים בגרמניה. הינם פליטים ״שמגיע״ להם.

״פליטים״ שמכירים את האותיות הקטנות של החוק-הבינלאומי, המחייב את המדינות-הנאורות לדאוג ל״פליטי-מלחמה״ כהגדרתם. להלינם, לכלכלם, לסעדם, לחינוך לילדים, בקצרה להכל. אלו לא פליטים שבאו ומחפשים ״לעבוד״ להשתלב, לתרום, להיטמע! אלו פליטים נצלנים ״שדורשים בפה״ הב, הב, הב! מבלי להתחייב לתמורה.

אירופה מתפכחת! בגרמניה, הפגנות הנגד וההתארגנויות לסיכול, הופכות ל״מרי עממי״. ועדות עממיות שמוקמות אד הוק למלחמה בגל המהגרים שחונק אותם. האזרחים נאנקים מעול המיסים, שלטענתם הצודקת הולך בחלקו ל״מהגרים״ החומדים את מחמדיה של מדינת הרווחה הליברלית ולא לרווחתם שלהם האזרחים.

הקונוטציות נוראות! 'קעמפים', מחנות לפליטים. שיכון באוהלים והחורף קרב ומדפק על הדלת. בתחילת השבוע גרמניה עוד בערה בחום יולי אוגוסט. סוף השבוע כבר היה סתווי וקריר.

תמונות של גלי המהגרים המחזיקים בכרטיסי רכבת ל״דויטשלנד״ מצולמים ומשודרים מאיטליה, הונגריה, יוון, טורקיה, מדינות הבלקן ועוד. בראש כל מהדורות החדשות! כולם רוצים גרמניה, ״לקבל-בחינם״. אנגליה סגרה שעריה. צרפת מתנערת, איטליה לא אטרקטיבית. שוויץ נעולה ומסוגרת. מזרח אירופה לא מעניינת. גרמניה מוצפת ונחנקת. ההיסטוריה דאז, מכתיבה לה מדיניות הגירה וקליטה שמאיימת להטביע אותה היום.

המהגרים החדשים, אינם מהגרי עבודה או פליטים-יצרניים. גם ללא אחוזי הטרוריסטים מבית המדרש של דע״ש שמוחדרים במסווה של פליטים. אלו פליטים בעלי תרבות של אלימות, קנאות דתית, פנאטיות מופגת, אי הבנת האחר. רחוקים מרחק שמיים וארץ מאירופאיות נאורה. פליטים שרוצים לקבל ולא לתרום.

הגיוון והשוני יוצאים בעיה קשה. הפליטים, חלקם הגדול מוסלמים אדוקים, אך לא מהפלג הדעש״י, אך לא רק. בין הפליטים ישנם ערבים-נוצרים ויזידים מעיראק שנרדפו שם בגין דתם השונה. פליטים סורים ממגוון של תתי דתות ואמונות. מוסלמים ונוצרים מארצות הבלקן, שרבו ונלחמו שם ונפגשים כאן! השוני הדתי גורם למתחים והיתקלויות על בסיס יומיומי באזורי המחייה. אלימות, סמים, שכרות, ואפילו יריות ורצח הפכו להיות שכיחים באירופה המסודרת והשבעה.

רק השבוע אמר לי ידיד גרמני: ״עכשיו אני מתחיל להבין עם מי אתם מתעסקים. תרבות ה'מגיע לי' על חשבון המיסים שלי, מסבירה לי היום את הבעיות שלכם בישראל".

מאות הצעירים שמתגודדים בכיכרות ובקרנות הרחוב, במרכזי הערים באפס מעשה, משרים ״אוירת-איום״ על ה״פוליטילי-קורקט״ הגרמני. הגרמני הולך לעבוד. ״הבטלנות״ שעולה לו כסף משגעת אותו.

באירופה כבר מבינים ששלום העולם המערבי אינו תלוי במה שישראל עושה או לא עושה, זה היה רק תירוץ. אלא במה שהמוסלמים חסרי הסבלנות וסובלנות עושים-הורגים-שוחטים! כולל ובפרט לאחיהם לדת, לקוראן, לאמונה-במוחמד ולמיעוטים הגרים בתוכם. ישראל כבר לא מככבת וטוב שכך.

לפחות בגרמניה יודעים להבדיל בין פליטי העבר, כולל הפליטים היהודים במלחמת העולם, שחיפשו קורת גג ופרנסה לעצמם והפריחו את כל סביבתם, בגרמניה ואירופה כולה. פליטים ששמרו על הג׳נטלמניות והתרבות האירופאית, לא ניסו לכובשה. גם באם שמרו על ייחודם ולבושם האתני השונה. לבין הפליטים הנוכחים שדורשים, רוצים ומאיימים לכבוש את אירופה ולהכניעה תחת דתם הרצחנית.

כותרת פרובוקטיבית בעיתון גרמני קבעה השבוע: 30 אחוז מוסלמים בגרמניה... וייפתח ג׳יהאד נגד שאר האזרחים. עם המיעוט הטורקי בגרמניה כיום! זה כבר לא רחוק.

ההסברה הישראלית חייבת לנצל את הסיטואציה והמצב. האזנים היום כרויות לשמוע. באירופה אוהבים את הערבים - רחוק! בישראל. לא כשהם בתוך העיר והשכונה, בבית הספר ובגינה. כשבמרכז ברלין הרעלות השחורות הפכו להיות ״שכיחות״ הגרמניים התחילו להזיע, למרות מזג האוויר הנוח.

אירופה לומדת בדרך הקשה והכואבת. על בשרה ומיסי אזרחיה העובדים. את מה שאנו תמיד ידענו. אומה זו רצחניים הם.

לידידים גרמנים נהנתי השבוע לומר: תמיד תוכל לבוא לתל-אביב, לחיות בבטחון.
פליטים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד