כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הרצוג: ישראל צריכה לקלוט פליטים סורים

יו"ר האופזיציה יצחק הרצוג רוצה לקלוט פליטים מסוריה אומר: "הבחירות בפתח והפעם אני אנצח"

צילום: מרים אלסטר, צילום: פלאש90
צילום: מרים אלסטר, צילום: פלאש90


הרצוג רוצה לסייע לסורים: ב מהלך אירוע שבת תרבות שהתקיים השבת בתל אביב התייחס ראש האופוזיציה ח"כ יצחק הרצוג לטבח שמתחולל בסוריה ומסעיר את מדינות אירופה ואמר: "שוחחתי אמש עם כמאל לבואני, מנהיג בכיר באופוזיציה הסורית הגולה היום באירופה. לאופוזיציה הסורית טענות חמורות כלפי מדינות העולם. אני קורא לממשלת ישראל לבצע מהלך של קליטת פליטים מהלוחמה בסוריה בנוסף לצעדים ההומניטריים הנעשים כבר כעת - יהודים לא יכולים להיות אדישים כשמאות אלפי פליטים מתדבקים על חוף מבטחים".

בהתייחסו לתקציב המדינה שהגיע השבוע להצבעה אמר הרצוג כי :"ביבי וכחלון מנהלים כלכלת בחירות. ככה לא נראה תקציב מדינה ולא מורידים מעמ כשיודעים שבעוד שנה יהיה בור ויצטרכו להעלות חזרה, מה שנשמע כמו בחירות, ומגעגע כמו בחירות, זה בחירות. הבחירות בפתח ואני אוביל את המחנה הגדול מול ביבי והפעם אנצח. ביבי לא יוכל למכור את הבלוף על הערבים בקלפיות פעמיים"

הרצוג התייחס למשבר החמור ברשות השידור ואמר: "מי שמאיים לסגור את רשות השידור רוצה דיקטטורה במדינת ישראל. אנחנו ברגע מסוכן לדמוקרטיה. זו כפירה בערכים הבסיסיים ביותר עליהם מושתת המדינה. אור שחור למדינת ישראל. ראש הממשלה ושריו מפחדים מביקורת. רואים את זה בקריטריונים המקארטיסטיים של שרת התרבות בבוקר ובחוק סתימת הפיות בלילה. ההתעמרות בעובדים חייבת להיפסק- האיום המסוכן על חופש הביטוי, על זכותו של הציבור לדעת ולחשוב ועל זכותם של עיתונאים לחקור ולהעמיק הם סממנים של משטרים חשוכים. ביבי צריך להוציא את ידיו משוק התקשורת ומייד. מערוץ 10, מרשות השידור, מהשליטה המופרכת בעיתון יומי-נתניהו מתבכיין על התקשורת בעוד שיש לו עיתון שאיל הון מממן עבורו".
הרצוג ישראל נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 16 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד